استاندار تهران:

مقابله با جنگ ترکیبی فقط با روحیه دفاع مقدسی ممکن است

منصوری با بیان اینکه در یک نبرد ترکیبی قرار داریم،‌ گفت: عبور از این شرایط فقط با روحیه دفاع مقدس، ایثار و شهادت امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 21September 2022

مقابله با جنگ ترکیبی فقط با روحیه دفاع مقدسی ممکن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محسن منصوری» استاندار تهران صبح امروز (چهارشنبه) در سومین آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که به صورت سراسری در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه در یک نبرد ترکیبی قرار داریم که بخشی از آن در اتقاقات اخیر خود را نشان داده است، اظهار داشت: عبور از این شرایط فقط با روحیه دفاع مقدس، ایثار و شهادت امکان‌پذیر است.

منصوری با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد درگیری در کشور هستند، گفت: جمهوری اسلامی قوی‌تر از این است و دشمن هیچ‌گاه به خواسته خود نخواهد رسید.

استاندار تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دستاورد‌های زیادی در کارنامه خود دارد، گفت: یکی از دستاور‌های دفاع مقدس این بود که یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در نیامد؛ همچنین در دفاع مقدس با کمترین امکانات رفتیم، اما با بزرگترین دستاورد‌ها برگشتیم.

وی افزود: دفاع مقدس با وحدت و انسجام به اتمام رسید و تجریه مدیریت علمی جنگ را به دفاع مقدس نشان دادیم و این مدیریت امروز در دانشگاه‌های جهان در حال تدریس است.

منصوری با اشاره به حضور بیش از ۳/۵ میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: این حضور نماد دلدادگی به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی، قدرت نرم و ظرفیتی متعالی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این حضور پرشور راهی برای توفق ارزش‌های اسلامی است، اما متاسفانه بازتاب رسانه‌ای آن در کشور به خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: ما در استفاده از ظرفیت‌ها در کشور ضعف جدی داریم و باید در این خصوص برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار