فرمانده سپاه ناحیه خانمیرزا خبر داد؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۴۰ عنوان برنامه در خانمیرزا

سرهنگ «ضیایی» گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خانمیرزا توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 21September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «شهام ضیایی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خانمیرزا ‌امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطر رزمندگان و شهدای اسلام، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد واقعی پیروزی ایمان بر کفر است چرا که در این دوران تعداد زیادی از ابر قدرت‌های جهان با امکانات نظامی پیشرفته، رژیم بعث عراق را حمایت می‌کردند، اما رزمندگان اسلام با دست خالی و با الگوگیری از امام حسین (ع) قدرت واقعی اسلام را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین درس‌های دفاع مقدس ایثار، قناعت، شهادت طلبی، ولایت‌پذیری و... است، افزود: همین عوامل موجب کسب پیروزی‌های بزرگ توسط رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد.

ضیایی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس موجب بیداری کشور‌های مظلوم و اسلامی شد، ادامه داد: افتخار ما این است که در طول دفاع مقدس با وجود فشار‌های سنگین نظامی و سیاسی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت همچنین در این جنگ نابرابر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به تمامی دنیا ثابت شد.

فرمانده سپاه ناحیه خانمیرزا اتحاد مردم ایران در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی تمامی مردم از قشر‌های مختلف کارگر، کارمند، پزشک، نانوا، زن، مرد، پیر، جوان، بازاری و... در یک صف قرار گرفتند، جهاد اصغر را به معنای واقعی کلمه به دنیا نشان دادند و دنیای استکبار و ظلم را انگشت به دهان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خانمیرزا توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، صبحگاه مشترک، رژه خودرویی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، نشست‌های بصیرتی و... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خانمیرزا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار