مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران است

سردار «مالکی» گفت: دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران است و هرچه زمان می‌گذرد بیشتر به رهبری پیامبرگونه رهبران انقلاب اسلامی و رشادت رزمندگان پی می‌بریم.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 21September 2022

دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران است و هر چه زمان می‌گذر بیشتر به رهبری پیامبر گونه رهبران انقلاب اسلامی و رشادت رزمندگان پی می‌بریم.

وی افزود: زمانی که انقلاب نوپا بود رژیم بعثی به نیابت از دشمنان و استکبار قصد نابودی انقلاب را داشتند، اما با رشادت شهدا و پیشکسوتان جهاد و مقاومت نه تنها دشمن به اهداف خود نرسید بلکه ذلیلانه شکست خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در یک قرن قبل بیش از یک میلیون متر مربع از خاک کشور جدا شد اما پس از انقلاب اسلامی توطئه‌ها خنثی شد و یک وجب از خاک ملت به دست کشور نیافتاد.

وی یادآور شد: امروز مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سراسر کشور در ۵۰۰ ستاد برگزار خواهد شد که در استان کردستان نیز این مراسم در ۱۱ ستاد در حال اجرا است.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: در استان کردستان از ۹ هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت تجلیل خواهد شد که در این مراسم به مناسبت چهل‌‌و‌دومین سالروز دفاع مقدس کشور، از ۴۲ پیشکسوت تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رژه‌ نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود که توسط برادران ارتش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار