استاندار اصفهان خبر داد؛

‌اختصاص اعتباری برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان

«مرتضوی» گفت: ‌در سفر اخیر ریاست‌جمهوری به اصفهان، اعتباراتی برای تکمیل مرکز فرهنگی و ‌موزه دفاع مقدس این استان اختصاص یافته ‌که امیدواریم نتایج اقدامات در این مجموعه به ثمر بنشیند و تکمیل این مکان به عنوان یک یادگاری برای پیشکسوتان دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به پایان برسد.
کد خبر: ۵۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 21September 2022

اختصاص ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار استان اصفهان امروز (چهارشنبه) در سومین آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: ما از ابتدای انقلاب تاکنون در یک جنگ و دفاع مشروع ۴۳ ساله قرار داریم و در تمام این سال‌ها، جلوه‌های دفاع مقدس تغییر و این دفاع در حوزه‌های مختلف تجلی پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در ابتدای نهضت با حضور مقتدرانه و جانفشانی، پایداری و تثبیت نظام انقلاب اسلامی را دنبال و در دوران دفاع مقدس و در یک جنگ نابرابر مقابل ستکبار جانانه ایستادگی کردیم و این ایستادگی در سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز در مقابل تحریم‌های دشمن و شبیخون فرهنگی ادامه داشت.

استاندار ‌اصفهان با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز در دفاع مقدس قرار داریم و اگر از لفظ مقدس استفاده می‌کنیم به خاطر این است که ما شروع‌کننده هیچ‌کدام از منازعات نبوده‌ایم، عنوان کرد: مشخصات خاصی برای این دفاع تعریف شده ‌و اهتزاز کلمه لااله‌الاالله، ارتقای جایگاه معنوی و ترویج اسلام ناب از جمله این مشخصات بوده است.

مرتضوی افزود: افرادی که در آن دوران در جبهه‌ها حضور یافتند به دنبال کسب فضائل اخلاقی و نابی بودند که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به حال چنین افرادی غبطه خورده‌اند.

استاندار ‌اصفهان در خصوص دستاوردهای دوران دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: زمانی می‌توانیم از پیروزی و موفقیت‌آمیز بودن آن دوران سخن بگوییم که آن حرکت استمرار داشته باشد. اگر بخواهیم این حرکت استمرار پیدا کند باید به معنویت و سرمایه اجتماعی توجه کنیم و مراقب باشیم که به این عوامل خدشه وارد نشود.

مرتضوی تصریح کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به معنویت، سرمایه اجتماعی، رهبری و ولایت فقیه در رأس این عوامل است. امیدواریم با ایستادگی و مقاومت و مراقبت در مقابل هجمه‌های دشمن بتوانیم پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی با تشکر از تلاش‌هایی که در اداره کل ‌حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته است، ابراز داشت: در سفر اخیر ریاست‌جمهوری به اصفهان، اعتباراتی برای تکمیل مرکز فرهنگی و ‌موزه دفاع مقدس اصفهان اختصاص یافته ‌که امیدواریم نتایج اقدامات در این مجموعه به ثمر بنشیند و تکمیل این مکان به عنوان یک یادگاری برای پیشکسوتان دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به پایان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار