استاندار کرمانشاه:

رزمندگان دفاع مقدس، سرمایه‌های عظیم و گرانقدر نظام هستند

«امیری مقدم» گفت: رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط همراه نظام شده و در دفاع از خاک میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند به همین دلیل رزمندگان سرمایه‌های عظیم و گرانقدر نظام هستند.
کد خبر: ۵۴۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 21September 2022

رزمندگان دفاع مقدس، سرمایه‌های عظیم و گرانقدر نظام هستند/ دفاع مقدس، تابلویی از قیام عاشورا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری ‌مقدم» استاندار کرمانشاه امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید عزتمندانه برگزار شود، اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای یادآوری رخدادهای دوران دفاع مقدس اهمیت دارد.

وی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های عظیم و گرانقدر نظام اسلامی یاد کرد و افزود: شهدا و رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط همراه نظام شده و در دفاع از خاک میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران از رزم ایثارگران و شهادت فرزندان نظام نشات گرفته، گفت: اگر بازهم دشمنان نظام حرکتی علیه ما بکنند، این پیشکسوتان در خط مقدم مبارزه با دشمن حاضر خواهند شد و مشکلات موجود مانع از دفاع آنها از انقلاب نخواهد شد. اقتدار امروز ما در دنیا در سایه از خودگذشتگی‌ جانبازان بدست آمده است ما در جنگ تحمیلی ابهت شرق و غرب را در هم شکستیم و انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم. 

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جنگ دشمنان با اسلام و انقلاب تمام نشده، گفت: دشمنان همواره در تلاشند تا از هر طریقی که شده به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند و برای رسیدن به اهداف خود یک روز جبهه فرهنگی و روز دیگر جبهه اقتصادی وارد عمل شود.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند ایران اسلامی عزت داشته باشد و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا پایدار است و تا زمانی که بر مواضع اسلام باشیم احدی یارای ضربه زدن به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

استاندار کرمانشاه در ادامه دفاع مقدس را تابلویی از قیام عاشورا دانست و افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس همچون یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا همگی عاشق شهادت بودند که این امر رمز موفقیت ما در سالهای دفاع مقدس بود.

وی اشاره‌ای هم به رفتارهای رزمندگان دوران دفاع مقدس داشت و گفت: در جریان عملیات‌های دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه رزمندگان برای شهادت بر هم پیشی می گرفتند و این جز در سایه ایمان قوی به دست نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار