مدیرکل حفظ آثار ‌دفاع مقدس اصفهان‌:

‌هفته دفاع مقدس نمادی از رشادت و شجاعت فرزندان این مرز و بوم است

«رضایی» گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و فتنه‌ها، توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های بیگانگان و ضدانقلاب داخلی و خارجی را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشاند.
کد خبر: ۵۴۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 21September 2022

«هفته دفاع مقدس» نمادی از رشادت و شجاعت فرزندان این مرز و بوم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

دفاع مقدس؛ بزرگترین و عظیم‌ترین رخداد کشور در طی سال‌های پس از انقلاب بوده و هست. دفاعی که کشورمان علیه نه تنها عراق، آمریکا و اسرائیل می‌جنگید بلکه علیه کل دنیا ایستادگی کرد و در مقابل زورگویی‌ها وزیاده‌خواهی‌های استکبار مقاومت شایسته‌ای کرد و به همگان نشان داد که ملت ایران اسلامی زیر بار زور و استکبار و تجاوز نخواهد رفت.

هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت، اطاعت را عبادت می‏‌بینند و وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‏‌کنند، ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‏‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به ملت عظیم الشان ایران اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها