با محوریت گزیده روایت‌های مردمی دفاع مقدس؛

«جان‌وتَن» از امشب روی آنتن شبکه ۳ می‌رود

برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» با محوریت گزیده روایت‌های مردمی دفاع مقدس، از امروز ۳۰ شهریور پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند.
کد خبر: ۵۴۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 21September 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر، تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و محصول مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، در ۸ قسمت برای پخش در هفته دفاع مقدس آماده شده است.

«جان‌وتَن» با اجرای محمدجعفر خسروی از ۳۰ شهریور هر روز حوالی ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

همچنین همزمان با آغاز پخش از پوستر و تیزر این برنامه ترکیبی که ساخت آن به ترتیب برعهده محسن فراهانی و امید میرزایی بوده است، رونمایی شد.

«جان‌وَتن» در گفتگو با افراد معمولی که در همه مشاغل و سنین در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، به قصه‌های ناگفته و برآمده از دل مردم درباره جنگ می‌پردازد.

«جان‌وتَن» از امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود/ رونمایی از پوستر در آستانه پخش

فُرم این برنامه ترکیبی در رفت و برگشت میان داخل و خارج از استودیو شکل می‌گیرد. بخشی از این برنامه توسط راوی اصلی و در داخل استودیو روایت می‌شود و همزمان بخش‌های دیگر قصه در قالب مستند بازسازی شده برای مخاطب به تصویر کشیده می‌شود.

«جان‌وتَن» که محصول مشترک مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، توسط دیبافیلم تولید شده و در ۸ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار