رئیس دانشگاه تبریز:

جامعه دانشگاهی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است

«نصرالله‌زاده» با اشاره به نقش دانشگاهیان در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جامعه دانشگاهی پاسدار ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها است.
کد خبر: ۵۴۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صفر نصرالله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز‌ امروز  در آیین تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس دانشگاه تبریز با اشاره به نقش دانشگاهیان در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه دانشگاهی پاسدار ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها است.

وی افزود: بدون تردید دانشگاه‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت‌های علمی، فناوری و معنوی گام برداشته‌اند و این مسیر باید با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم یافته و تقویت شود.

این مسئول با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره‌ شهدای گلگون کفن این دوران به‌ ویژه شهدای دانشگاه تبریز، گفت: شهدا از جان و مال خویش گذشتند و از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با صلابت پاسداری کردند و اکنون برای همه‌ دانشگاهیان فرض است که با همدلی این سنگر ولایت‌مداری و انقلابیگری را گسترش داده و فضای جامعه را برای تمدن نوین اسلامی مهیا سازند.

‌نصرالله‌زاده‌ متذکر شد: امروز دانشجویان ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید حرکت کرده و مرزهای دانش و فناوری را یکی پس از دیگری با موفقیت بپیمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها