فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان است

سردار کریمی با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان است، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و جهاد دفاعی همچنان پابرجاست ولی عرصه‌های دفاع تغییر کرده است.
کد خبر: ۵۴۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 21September 2022

علیرغم همه ترفندهای دشمن، همچنان در اوج قدرت هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: نزدیک به یک سال است که مقام معظم رهبری بر «جهاد تبیین» تأکید دارند و اهمیت این مطالبه مقام معظم رهبری را گذر زمان نشان می‌دهد و جهاد تبیین یک رسالت مهم‌ برای آحاد نخبگان و پیشکسوتان است که باید به آن توجه ویژه داشت.

کریمی افزود: دشمن بعد از تمام دشمنی‌هایش، جنگ احزاب و ترکیبی راه انداخته که در این جنگ همچنان محاصره اقتصادی و فشار معیشتی بر مردم را در دستور کار خود دارد و از طرفی، جنگ شناختی را با تمام توان خود تکمیل می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اگر امروزه حوادثی را در کشور شاهدیم به این دلیل است که بصیرت لازم که باید ساری و جاری باشد با اشکال مواجه است و در این شرایط، وظیفه خواص و همگان برای بصیرت افزایی سنگین‌تر است.

وی گفت: چرا باید بعد از ۴۳ سال مجدداً شاهد توهین به مقدسات و بی‌احترامی به ساحت مقدس قرآن کریم باشیم و حجاب مجدداً باید مورد هجمه قرار بگیرد؟ چرا باید فراجا (پلیس) برای یک اتهام که مشخص نیست، مورد هجمه قرار گیرد؟ و علت همه اینها این است که دشمن احساس می کند در این جامعه می تواند عرض اندام کند.

کریمی بیان کرد: دشمن در حال دگرگون کردن حقایق و جابجا کردن ارزش و ضد ارزش است که باید در مقابله با توطئه های آن هوشیار بود.

وی افزود: دشمن ایجاد یأس و ناامیدی را با تمام توان در دستور کار قرار داده و مشکلاتی که خودش ایجاد کرده را بزرگ می کند و در این‌ مسیر از ابزار فضای مجازی استفاده می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در حال تغییر نگرش ها و باورهاست که بخشی را هم انجام داده و از دل  حوادث و اتفاقات کشور به دنبال سوء استفاده کردن است.

کریمی یادآور شد: مردم برای رهایی از دست فساد انقلاب کردند و صدها شهید دادند، حال چه شده که این وضعیت ایجاد شده؟ وقتی باورها تغییر کند، این اتفاقات رخ می دهد و این نشان می دهد که باید نسبت به توطئه های دشمنان، هوشیار بود و بصیرت را در جامعه تقویت کرد.

وی یادآور شد: دشمن وحدت جامعه را مورد تهاجم قرار داده و تفرقه را در جامعه ایجاد کرده چراکه جامعه مستحکم با روحیه ایثار و گذشت، شکننده نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن در حال ایجاد اختلاف است و هدف او این است که اجازه ندهد جوانان ما درک خوبی از مسائل و دستاوردهای این ۴۳ سال داشته باشند و لذا جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان است.

کریمی افزود: دفاع همچنان ادامه دارد و جهاد دفاعی همچنان پابرجاست ولی عرصه های دفاع تغییر کرده و در این شرایط وظیفه ما سنگین است؛ چراکه از ابتدا در این راه گام برداشته‌ایم و به ندای رهبری لبیک گفته‌ایم؛ لذا باید با تمام وجود به مطالبه رهبری جامه عمل بپوشانیم؛ چراکه دشمن بیکار ننشسته است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه ترفندهای دشمن ما همچنان در اوج قدرت هستیم و باید همانند گذشته محکم و استوار در این میدان ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار