فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

تمامی اقشار جامعه در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند

سردار «اکبری» گفت: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید گرانقدر از قشر دانش‌آموز، بیش از ۴ هزار شهید جامعه فرهنگی و بیش از ۱۱ هزار شهید گرانقدر جامعه عشایری کشور بیانگر این موضوع است که در دوران دفاع مقدس تمامی اقشار نقش‌آفرین بودند.
کد خبر: ۵۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 22September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و متعلق به تمامی اقشار است چراکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمامی اقشار با حضور خود به دفاع از ایران پرداختند.

وی افزود: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید گرانقدر از قشر دانش‌آموز، بیش از ۴ هزار شهید جامعه فرهنگی و بیش از ۱۱ هزار شهید گرانقدر جامعه عشایری کشور بیانگر این موضوع است که در دوران دفاع مقدس تمامی اقشار نقش‌آفرین بودند.

اکبری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان چهارمحال و بختیاری که در قالب تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) نقش‌آفرینی بسیاری در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، ادامه داد: تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) یکی از یگان‌هایی است که کارنامه‌ای بسیار درخشان در دوره‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار و دفاع از حرم آل‌الله دراختیار دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تمامی دنیا ایستادگی کردند و درنتیجه ایران عزیز امروز به یک بالندگی بزرگ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها