بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس روحیه استکبارستیزی را تقویت می‌کند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 22September 2022

گرامیداشت هفته دفاع مقدس روحیه استکبارستیزی را تقویت می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دفاع مقدس مردم ایران اسلامی نشان از حقانیت ملت ولایتمدار و انقلابی در برابر ظلم استکبار جهانی و بویژه رژیم بعثی عراق است که با تأسی از قیام عاشورا در هشت سال دفاع مقدس جلوه‌گر شد.

مردم عاشورایی ایران اسلامی پرورش یافته مکتب سرخ حسینی هستند و عشق، شور و حماسه دفاع‌شان از ارزش‌های ناب اسلامی در صحنه هشت سال دفاع مقدس تبلور یافته و مقتدرانه و دلاورانه پرچم پیروزی را بر قله‌های نور و معنویت به اهتزاز درآوردند.

همانان که ایثار و جهاد و شهادت طلبی و ولایت‌پذیری‌شان بر تارک همیشه تاریخ درخشان است و امروز از آن به عنوان مدال افتخار و سربلندی یاد می‌شود که باید در پاسداشت آن اهتمام ویژه صورت گیرد.

هشت سال دفاع مقدس نماد و سنبل اتحاد و وحدت ملی است و پیام مقاومت، استکبارستیزی و ظلم ستیزی را به جهانیان مخابره می‌کند و این تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی، نسخه شفابخش درد‌های جهان است و مفاهیم ارزشمند و ناب و طلایی آن را باید به نسل امروز و آینده تبیین کنیم.

امروز هفته دفاع مقدس به عنوان نگین درخشان و برگ زرین کتاب انقلاب اسلامی و فرصتی برای نمایش دستاورد‌ها و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح است و بر پاسداشت این ایام تأکید می‌شود چراکه که پاسداشت یاد و خاطره شهدا خواهد بود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اعلام می‌دارد هشت سال دفاع مقدس قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و با تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی باعث غرور ملی شد و ثابت کرد صیانت کشور و بازدارنگی در مقابل تهدید‌های دشمن تنها با مقاومت به دست می‌آید و باید در حفظ و نشر ارزش‌های آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار