استاندار مازندران:

ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده است

«حسینی‌پور» با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در امنیت کامل به سر می‌برد، گفت: ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده است.
کد خبر: ۵۴۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 22September 2022

ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان مازندران که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و با بیان اینکه امام راحل و شهدا به انقلاب اسلامی هویت بخشیدند، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در عرصه بین المللی به عنوان یک از قدرتمندترین کشور‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه علی رقم تلاش حداکثری دشمن برای برهم زدن امنیت ایران اسلامی، اما به برکت خون شهدا ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد، بیان داشت: ایران اسلامی بعد از ۴۳سال محور مقاومت در جهان است.

وی حضور۲۱میلیون زائر را در راهپیمایی اربعین نقطه قوت جهان اسلام برشمرد و ادامه داد: دشمن به جهت ترس از این اقتدار مسلمانان، آشوب و اغتشاش به پا می‌کند.

حسینی‌پور با بیان اینکه اعتلای ایران اسلامی خواست شهداست، گفت: استکبار امروز توطئه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده، اما باید بداند ملت ایران پای انقلاب ایستاده است.

استاندار مازندران به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل برای تقویت آشوب‌ها در ایران اشاره کرد و تصریح کرد: ملت ایران ملت امام حسین (ع) است و تاکنون فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند.

استاندار مازندران با اشاره به فتوحات و شکست‌های ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: ایمان و اخلاص رزمندگان دوران دفاع مقدس و ملت ایران که پشتیبان جبهه بودند موجبات پیروزی ایران اسلامی را در این جنگ نابرابر فراهم آورد.

حسینی‌پور با بیان اینکه شهدای کربلای ایران هیچ تفاوتی با شهدای عاشورا ندارند، افزود: اگر در کربلا برخی یاران امام حسین (ع) با لب تشنه به شهادت رسیدند در کربلای ایران نیز رزمندگان با تحمل چند روز تشنگی برای حفظ کیان ایران عزیز شهید شدند.

استاندار مازندران ایثار و ازخودگذشتگی را دو شاخصه اصلی شهدای کربلای ایران دانست و بیان داشت: دنیا به اقتدار و مدیریت رهبر معظم انقلاب در براندازی فتنه‌های استکبار معترف است.

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی قصد دخالت در امور هیچ کشوری را ندارد و اجازه دخالت به هیچ کشوری را هم نمی‌دهد، افزود: امید داریم آخرین جبهه که باید جمهوری اسلامی فتح کند خاکریز اقتصادی باشد.

حسینی‌پور به دیپلماسی دولت سیزدهم اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس جمهور دولت انقلابی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حصار‌هایی که استکبار علیه ایران کشیده بود را درهم پیچید، گفت: تمامی توفیقات دولت سیزدهم در سایه ولایتمداری محقق شده است و اگر امروز دشمن به دنبال آشوب در ایران است به جهت پیشرفت‌های ایران عزیز است که دشمن پیشرفت ایران و انقلاب اسلامی را برنمی‌تابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار