فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد؛

اجرای ۳۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان

سرهنگ «حسینی» از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۳۷۰ عنوان ریزبرنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 22September 2022

اجرای ۳۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «سیدجواد حسینی» فرمانده سپاه ناحیه همدان امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: امنیت امروز ما حاصل خون به زمین ریخته شده هزاران شهید است که باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: الگوگیری از شهدای دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان ما بسیار مهم است و باید برای تحقق این هدف بسیار تلاش کنیم.

حسینی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی برای بدبین کردن مردم نقشه‌های زیادی را کشیده‌اند که باید با جهاد تبیین به روشنگری بپردازیم.

وی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: راهپیمایی اربعین یک رزمايش سیاسی و اعتقادی با حضور کشورهای مختلف جهان بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۳۷۰ عنوان ریزبرنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» در همدان اجرا می‌شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت این ایام و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید ۶۰۰ بسته‌ لوازم التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نظر گرفته شده که به دست آنان خواهد رسید.

حسینی خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده‌های شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی و... از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها