رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

راهپیمایی مردم کرمان در محکومیت حرکات هنجار شکنانه اخیر

«انجم شعاع» گفت: راهپیمایی اعتراض آمیز مردم استان کرمان به حرکات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 22September 2022

راهپیمایی مردم کرمان در محکومیت حرکات هنجار شکنانه اخیر

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ما شد؛ راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت در بسیاری از استان ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در شهر کرمان این راهپیمایی اعتراضی علیه هتک حرمت‌ها فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
 
وی گفت: مردم بسیار ناراحت هستند از وضعی که به وجود آمده، اغتشاشاتی که صورت می گیرد و هتک حرمت و توهینی که به مقدسات، قرآن و شهید سلیمانی می شود و درخواست این بود که این راهپیمایی برگزار شود.  مردم در این راهپیمایی اعترضی شرکت کنند و انزجار خود را از حرکت های دردمنشانه ای که منشا آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دهند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها