محمود الزهار:

تجاوزات اسرائیل، به جنگ بزرگی برای نابودی آن بدل خواهد شد

یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تداوم تجاوز به قدس و مقدسات، باعث آغاز جنگی می‌شود که پایان آن، نابودی این رژیم است.
کد خبر: ۵۴۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 22September 2022

تجاوزات اسرائیل، به جنگ بزرگی برای نابودی آن بدل خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمود الزهار از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز پنجشنبه تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی، مسئول کامل هتک حرمت به مسجدالاقصی و کشاندن منطقه به سمت یک جنگ مذهبی تمام عیار است.

خبرگزاری قدس به نقل از الزهار گزارش داد، رخداد‌های الاقصی، افزایش تجاوزات صهیونیست و طرح‌های یهودی‌سازی آن، هتک حرمت آشکار به جایگاه مذهبی و اسلامی این مسجد و شهر قدس اشغالی است.

وی به رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد که تداوم تجاوز به قدس و مقدسات، باعث خواهد شد جنگ بزرگی صورت گیرد که پایان آن، به نابودی این رژیم ختم خواهد شد.

این رهبر حماس با اشاره به اینکه شمشیر قدس تا نابودی رژیم صهیونیستی به غلاف باز نخواهد گشت، از مردم کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی ۱۹۴۸ خواست که در مسجدالاقصی، تجمع کنند.

وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که به جای هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی، تعقیب نیرو‌های مقاومت و بازداشت آنان که خیانت بزرگی در حق قدس و الاقصی است، به وظایف خود در حمایت از این اماکن عمل کند.

الزهار با بیان اینکه مسجدلاقصی، ارزش مذهبی بسیاری برای مسلمانان جهان دارد، تأکید کرد، قدس و الاقصی همیشه نقطه آغازی برای تصحیح مسیر امت اسلام بوده است، ولی اقدامات وحشی صهیونیست‌ها باعث جنگ بزرگی خواهد شد.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار