مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد؛

ارائه خدمت به زائرین ایثارگر کاروان‌های پیاده در موکب‌های شهدا

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده نامقی» گفت: همزمان با هفته آخر ماه صفر اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در راستای خدمت به زائرین ایثارگر پیاده رضوی، موکب‌های شهدا را برپا و به این عزیزان خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ - 22September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته، در هفته آخر ماه صفر مشهد میزبان زائران و عاشقان این امام رئوف است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد، موکب‌هایی با عنوان «موکب شهدا» در مشهد و جاده‌های منتهی به این شهر برپا کند.

این مسئول گفت: موکب مرکزی شهدا مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است، که پارکینک بنیاد شهید در حال آماده شدن جهت پذیرایی از زائرین ایثارگر و ساختمان بنیاد در خدمت خانواده آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان روی ادامه داد: موکب شهدا از جمعه یکم الی پنجم مهر برپا است،  سه موکب نیز در حد فاصل جاده ملک‌آباد، گلبهار و بهشت رضا در حال آماده شدن است، که در این ایام، پذیرای زائران ایثارگر قرار خواهد گرفت.

حسین‌زاده ‌نامقی تصریح کرد: همچنین در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی کارکنان بنیاد شهید به صورت داوطلبانه با همکاری سایر ادارات موکب‌هایی برپا کردند.

وی با بیان اینکه تصاویر شهدا در جاده‌های منتهی به مشهد روی ستون‌ها نصب می‌شود، بیان داشت: در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کارت‌های زیارت نیابتی شهدا برای زائرین پیاده آماده شده است که موکب‌ها در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی جمعه یکم مهر ساعت ۹ در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی با سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اجرای طرح سپاس، دیدار مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری ویژه‌برنامه آبروی محله، افتخار محله، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مراسم‌های مختلف، روایتگری ایثارگران در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه و موکب‌های مختلف سطح شهرستان‌ها و تبلیغات محیطی و مجازی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار