رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مسئولان باید در مقام عمل روحیات دفاع مقدس را از خود نشان دهند

طاهری گفت: مسئولان باید در مقام عمل ارزش و روحیات دفاع مقدس را از خود نشان دهند.
کد خبر: ۵۴۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 01October 2022

مسئولان باید در مقام عمل روحیات دفاع مقدس را از خود نشان دهند«مصطفی طاهری» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به الگوبرداری از دفاع مقدس در حوزه اقتصاد و معیشت مردم اظهار داشت: ما کشور مقاومی در تاریخ معاصر جهان به شمار می‌آییم و توانسته‌ایم در حوزه اقتصادی طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم.

طاهری ادامه داد: کشورهایی وجود دارند که به مراتب میزان تحریم‌های بسیار کم‌تری نسبت به ما را تجربه کرده‌اند، اما میزان آسیب‌پذیریشان چند برابر بیشتر بوده است، به طور مثال کشورهایی مانند روسیه وقتی با تحریم روبه‌رو می‌شوند صنایع و اقتصادشان به شدت زمین‌گیر می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همه این موارد در حالی است که ما طی سالیان اخیر توانسته‌ایم اقتصاد مقاومتی مورد قبولی را برای کشور ایجاد کنیم، البته با ایده‌آل مورد نظر فاصله زیادی داریم.

وی افزود: قطعاً اگر روحیه ایثارگری و مقاومت در همه حوزه‌ها جاری و جریان داشته باشد، برکات آن را در حوزه کاری خود خواهیم دید، هر جایی که در طول تاریخ انقلاب ایثار و فداکاری در کارهایمان حاکم بوده است، آثار آن را مشاهده کرده‌ایم، دفاع مقدس یکی از مصداق‌های موفق روحیه ایثارگری در کارها است.

طاهری بیان داشت: هر زمان که کشور دچار سیل و زلزله شده است و به دنبال آن مردم و مسئولان با ایثارگری و فداکاری وارد صحنه شده‌اند، توانسته‌ایم بحران را با موفقیت کامل پشت سر بگذاریم، اگر همین مسئله در بحث تولید و اشتغالزایی رخ دهد و همانند دوران دفاع مقدس مردم وارد صحنه اقتصادی شوند، قطعاً وضعیت کشور بهبود می‌یابد و ما با جهش اقتصادی مواجه خواهیم شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: مسئولان دفاع مقدس باید در مقام عمل ارزش و روحیات دفاع مقدس را از خود نشان دهند، البته مسئولان از تنوع برخوردارند و در دوره های مختلف عملکردشان متفاوت بوده است، اما معتقدم برآیند عملکرد مسئولان در خصوص حفظ و بسط ارزش‌های دفاع مقدس قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها