فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

ایران با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در حال ایستادگی است

سرهنگ «ماندگاری» گفت: ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در حال ایستادگی است و بهره‌گیری از ارزش‌ها می‌تواند از مشکلات پیش رو عبور کند.
کد خبر: ۵۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 26September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «حمید ماندگاری» فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در همایش اسوه‌های صبر و ایثار با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس که در نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران عزیز ما در طول هشت سال دفاع مقدس است. در دوران جنگ، جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید و رمز موفقیت ما در ایمان، شجاعت، بصیرت و معنویت بود.

وی عنوان کرد: عزیزانی که با روحیه شهادت طلبی، شهامت  و توسل به اهل بیت در مقابل جهانیان با تمام قدرت ایستاد و دشمنان فهمیدند نمی‌توانند با ابزار جنگی، نظام اسلامی را از بین ببرند و همیشه به دنبال این هستند که از تاکتیک‌ها و روش‌های دیگری استفاده کنند.

ماندگاری ادامه داد: قطعا پشت پرده اغتشاشات اخیر، برنامه‌ریزی منسجم و بلندمدت بوده که به این بهانه در نقاط مختلف کشور، افرادی را اجیر می کنند تا آرامش کشور را برهم زنند، اما تمام این اتفاقات و برنامه هایی که در این چند سال انجام داده اند به برکت عنایت خداوند، تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور با بصیرت مردم، نیروهای مخلص انتظامی، بسیج و سپاه همانطور که در دفاع مقدس توطئه‌های آنها ناکام ماند، در آینده نیز ناکام خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس تصریح کرد: ما شاهد روزهایی هستیم که نظام مقدس جمهوری ایران در دنیا و منطقه دارای اقتدار، امنیت و پیشرفت خواهد است و شاهد افول قدرت‌هایی چون آمریکا خواهیم بود.

سرهنگ ماندگاری با اشاره به نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: همه رزمنده‌ها اگر در جنگ حضور داشتند و شهید شدند، به پشتیبانی مادران، همسران و خواهرانشان بوده و این زنان بودند که همیشه در میادین جنگ نقش اصلی را داشتند. در دوران دفاع مقدس مادرانی را داشتیم که چندین فرزند را تقدیم انقلاب کرده، مادری را در جزیره هرمز به نام «فاطمه نیک» داریم که از افتخارات ما است وی  9 تن از محارم خود را تقدیم انقلاب کرده و خود نیز شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها