هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای دومین روز متوالی

تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل منجر به درگیری بین نظامیان و فلسطینیان معترض در این مسجد شد.
کد خبر: ۵۴۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 26September 2022

هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برای دومین روز متوالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به‌بهانه سال نوی عبری با حمایت شدید نظامیان رژیم اسرائیل برای دومین روز متوالی به‌صورت غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.

نظامیان رژیم اسرائیل امروز به معتکفان داخل این مکان اسلامی حمله و آن‌ها را بیرون کرده‌اند. صهیونیست‌ها همچنین مانع از ورود فلسطینیان زیر چهل سال به مسجد الاقصی می‌شوند.

نظامیان رژیم اسرائیل یک جوان فلسطینی را در این مسجد بازداشت و اقدام به استفاده از پهپاد برای نظارت و رصد مسجد الاقصی کرده‌اند.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به پیرمرد فلسطینی

نظامیان رژیم اسرائیل صبح امروز دوشنبه در دومین روز از ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی یک مرد مُسن فلسطینی را که در برابر این ورود غیرقانونی مقاومت می‌کرد، هُل دادند که بر اثر برخورد به زمین، از هوش رفت.

نظامیان اشغالگر صهیونیست همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی، زنان معتکف فلسطینی را در این مسجد به‌طرزی وحشیانه مورد حمله و ضرب‌وشتم قرار دادند.

زخمی‌شدن ۳ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

هلال احمر فلسطین ساعتی بعد اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی، ۳ فلسطینی در نزدیکی باب الاسباط زخمی شدند.

واکنش حماس به تعرض‌ها

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تعرض‌ها و هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «از نزدیک پیگیر شیوه رفتار اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی هستیم تا موضع مناسب را در قبال آن اتخاذ کنیم.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار