معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:

رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشان داد ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم دروغ است

حسینی گفت: رئیس‌جمهور در حمایت از جبهه مقاومت با افتخار تصویر سردار دل‌ها را در سازمان ملل بر سر دست گرفت و ادعای دروغین غربی‌ها در مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را در افکار عمومی جهان زیر سوال برد.
کد خبر: ۵۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 26September 2022

رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشان داد ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم دروغ استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت که در آن اندیشمندان و فرهیختگانی از ۳۶ کشور جهان و سفرا و نمایندگانی از کشور‌های نیکاراگوئه، بولیوی، ونزوئلا و نمایندگان جهاد اسلامی، حماس و دیگر جنبش‌ها حضور داشتند با تسلیت شهادت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت مجاهدان فی سبیل‌الله اقدامی ارزشمند و برگرفته از آموزه‌های دینی از جمله آیه «فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» است که می‌تواند در ترویج اندیشه مقاومت نقش بسزایی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امام راحل در رأس مجاهدان در غربت بود که از سال ۴۳ تا ۵۷ در تبعید و دور از کشور خود به مبارزه ادامه داد و در سال ۴۸ دکترین ولایت فقیه برای تشکیل حکومت اسلامی را مطرح کرد که برای عده‌ای قابل درک نبود که با توجه به عدم دسترسی به حکومت این مباحث چه فایده‌ای دارد، اما با پیروزی انلاب اسلامی همگان به اندیشه بلند و اعتقاد راسخ امام پی بردند.

حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی و حتی در دوران مبارزه و قبل از پیروزی حامی مردم مظلوم فلسطین و علیه رژیم نامشروع صهیونیستی بود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به گرایش و استقبال ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت طلب جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیوستن آن‌ها به جبهه حق و مقاومت گفت: امروز جبهه مقاومت علیه ظلم و سلطه حتی در آمریکای لاتین بعنوان حیاط خلوت سابق آمریکا روز به روز در حال گسترش است و ملت‌های این منطقه نیز یکی پس از دیگری علیه سلطه آمریکا قد علم می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اقتدار جبهه مقاومت روز به روز در حال افزایش است و در مقابل، نظام سلطه روز به روز به سمت ضعف و افول حرکت می‌کند.

حسینی با اشاره به مؤلفه‌های تضاد نظام سلطه با جبهه مقاومت اظهارداشت: نظام سلطه به دنبال زورگویی، زیاده‌طلبی، چپاول ثروت ملت‌ها، کودتا، لشکرکشی، اشغال‌گری و دخالت در امور سایر ملت‌ها است، اما جبهه مقاومت، در مسیر حمایت از مظلومان، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و نجات ملت‌ها حرکت می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور با تجلیل از عظمت و نقش راهبردی راهپیمایی بی‌بدیل اربعین حسینی، اظهارداشت: این اجتماع بزرگ با حضور عاشقانی از ۸۰ کشور جهان، در واقع رزمایش بزرگ جبهه مقاومت و به مدد الهی مقدمه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

حسینی در ادامه با گرامی‌داشت سالگرد عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در ۵ مهر سال ۶۰ با اجابت فرمان امام راحل و با اتحاد و همدلی، عملیات پیروزمندانه خود را آغاز کردند و نقطه عطفی را در تاریخ دفاع مقدس رقم زدند.

وی افزود: قبل از این عملیات، بنی‌صدر به عنوان فرمانده کل قوا به جای پیشبرد امور جنگ، هر چند روز یک بار غائله‌ای مثل ۱۴ اسفند بوجود می‌آورد و موجب تنش در داخل می‌شد، اما وقتی امام راحل فرماندهی کل قوا را بر عهده گرفتند با اتحاد و انسجام قوا و هماهنگی ارتش و سپاه، عملیات شکست حصر آبادان با موفقیت انجام شد و مقدمه‌ای بر پیروزی‌های بزرگی، چون بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه، امروز قوای سه‌گانه با اتحاد و همدلی در کنار هم قرار دارند و دولت خود را در کنار و همراه مردم می‌داند، اظهار داشت: دولت با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان شبانه‌روز و بی‌وقفه در حال تلاش است و این اهتمام نتایج مثبتی تاکنون به همراه داشته و در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

حسینی گفت: امروز دیگر، دوگانه سازی‌های میدان و دیپلماسی مطرح نیست و همه در کنار هم، منافع و مصالح ملی را دنبال می‌کنند، در کنار اقدامات متنوع داخلی و تعاملات خارجی برای خنثی سازی تحریم ها، مذاکرات هم در حال انجام است و طرف مقابل نمی‌تواند از اختلافات داخلی بهره‌برداری کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور در حمایت از جبهه مقاومت با افتخار تصویر سردار دل‌ها را در سازمان ملل بر سر دست گرفت و ادعای دروغین غربی‌ها در مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را در افکار عمومی جهان زیر سوال برد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار