مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ایثار، ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: ایثارگری یکی از برکات اخلاقی متدینین، مؤمنین و فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۵۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 27September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل جانباز متوفی «حسن ابراهیم‌زاده» با خانواده وی که به‌عنوان خادم امام مهربانی‌ها خانه خود را در اختیار زائران پیاده آن حضرت قرار می‌دهد دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن خدمت به زوار امام رضا (ع) اظهار داشت: ایثارگری یکی از برکات اخلاقی متدینین، مؤمنین و فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است.

وی افزود: شما در ابتدا ایثار جان کردید و در ادامه ایثار مال که قدم بزرگی است و امیدواریم آحاد مردم از این حرکت الگو بگیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمات شما به زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) باقیات الصالحات است. خداوند به‌واسطه پرستاری از همسر جانبازتان صبر به شما مرحمت کرده که امیدواریم خیر را نیز به شما عنایت کند تا در قیامت مورد شفاعت قرار گیرید.

فاطمه سبحانی همسر جانباز متوفی ابراهیم‌زاده نیز در سخنانی ابراز داشت: من و همسرم عاشق خدمت به مردم بودیم لذا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جهاد سازندگی به‌صورت افتخاری همکاری داشتیم که با مجروحیت همسرم در سال ۱۳۶۶ به‌عنوان جانباز شیمیایی و اعصاب و روان از او پرستاری می‌کردم.

وی در ادامه افزود: زیر زمین خانه‌ام حسینیه شده و به نام مقدس حضرت زهرا (س) نامگذاری کردم و چند سال است که افتخار میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) را در این حسینیه دارم.

سبحانی ادامه داد: میزبانی از زائران رضوی صفای خاص خود را دارد و لذا وصیت کردم بعد از من، برادرم با مدیریت حسینیه حضرت زهرا (س) خادم زائران امام رئوف باشد.

در ابتدای این دیدار سردار یوسفعلی‌زاده با حضور در جمع زائران پیاده که در مدت سه روز مسافت بجنورد تا مشهد را طی کردند در خصوص جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی و لزوم تبعیت از ولایت در راستای عبور از بحران‌ها مطالبی را بیان کرد.

ایثار ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

ایثار ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

ایثار ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

ایثار ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

ایثار ویژگی برجسته فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها