فرماندار شهرستان اشکذر‌:

یادگاران دفاع مقدس مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند

ردائی یادگاران دفاع مقدس را از مهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وظیفه ما است که به بهترین نحو ممکن از این سرمایه‌‌های ارزشمند پاسداری و حفاظت کنیم.
کد خبر: ۵۴۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ - 28September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور «روح‌الله ردائی» فرماندار شهرستان اشکذر، سرهنگ «حسین هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر و سردار «فتوحی» از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس، از سربازان نمونه نیرو‌های مسلح شهرستان اشکذر تجلیل کردند.
 
ردائی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات نیرو‌های مسلح در شهرستان اشکذر، یادگاران دفاع مقدس را از مهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: وظیفه ما است که به بهترین نحو ممکن از این سرمایه‌های ارزشمند پاسداری و حفاظت کنیم.
 
فرماندار شهرستان اشکذر‌ با استناد به سخنان علما و بزرگان، خاطرنشان کرد: بالاترین هدف از خلقت انسان، خدمت به خلق خداست و هرکس با این نیت قدمی بردارد اجر و پاداش وی نزد خدا محفوظ است.
 
وی افزود: سربازان نیز از بدنه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هستند و باید قدر این دوران سربازی را بدانند و در این مدت فرصت پیش آمده، منشأ خیری برای خود و دیگران باشند.
 
این مسئول افزود:  در شرایط کنونی وظیفه ما جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید حقایق را برای دیگران تبیین کنیم.
 
سرهنگ «حسین هاتفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز در این مراسم به بیان احادیثی از پیامبر اسلام (ص) و بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و نقش و جایگاه سربازان بویژه در نگهبانی از آب و خاک کشور ایران را بسیار مهم برشمرد.
 
سردار فتوحی از پاسداران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم طی سخنانی به بیان حقایقی از دوران دفاع مقدس پرداخت و نکاتی را درخصوص حوادث اخیر کشور یادآور شد.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سربازان نمونه نیرو‌های مسلح شهرستان اشکذر تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار