فیصل المقداد:

جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خورد

وزیر امور خارجه سوریه گفت: جنگ تروریستی در این کشور در تحقق اهدافش از جمله شکستن اراده سوریه و انزوای آن در جهان و پیرامون خود ناکام ماند.
کد خبر: ۵۴۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ - 28September 2022

جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه اظهار داشت: دمشق به تلاش‌ها برای تقویت امنیت و ثبات در سراسر این کشور و بهبود اوضاع انسانی و بازسازی خرابی‌های تروریسم و تسهیل بازگشت پناهندگان ادامه می‌دهد.

المقداد در دیدار با جمعی از شهروندان سوریه در ایالات متحده آمریکا در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل افزود: علی‌رغم اینکه جنگ تروریستی تجربه گران‌قیمتی برای مردم سوریه بود، اما این جنگ در تحقق اهدافش از جمله شکستن اراده سوریه و انزوای آن در جهان و پیرامون خود ناکام ماند.

وزیر خارجه سوریه همچنین آثار و پیامد‌های منفی تروریسم و محاصره اقتصادی و اقدامات یکجانبه ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه سوریه را موجب درد و رنج و مشکلات شدید برای مردم سوریه برشمرد.

وی همچنین تحولات سوریه و به‌ویژه فرمان‌های عفو را که از اهمیت زیادی در این کشور برخوردار است و نشانگر تلاش‌های مستمر دولت سوریه برای تحکیم مصالحه ملی است، برای شهروندان سوری تشریح کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها