فرمانده سپاه عاشورا:

فتنه معاندان با هوشیاری نیروهای مسلح و بسیجیان خنثی شد

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: دشمنان داخلی و خارجی به بهانه درگذشت یک شهروند می‌خواستند امنیت ایران را برهم بزنند اما با هوشیاری و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی، بساط فتنه‌گران جمع شد.
کد خبر: ۵۴۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 28September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) بناب اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل هشت سال جنگ و پس از آن با انجام توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های مختلف همواره درصدد براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: در طول این 43 سال ایران نه‌تنها از طریق این توطئه‌ها ضعیف و سست نشده است، بلکه قوی‌تر از پیش رو به جلو حرکت می‌کند.

سردار «عباسقلی‌زاده» با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر افزود: دشمنان داخلی و خارجی به بهانه درگذشت یک شهروند می‌خواستند امنیت ایران را برهم بزنند اما با هوشیاری و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی، این بساط فتنه‌گران جمع شد.

فرمانده سپاه عاشورا با انتقاد از اظهارات برخی از مسئولان درباره وقایع اخیر گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و این افراد را به خوبی بشناسیم و در زمان انتخابات به نمایندگانی رأی بدهیم که در راستای منافع مردم حرکت کنند.

وی با ابراز تأسف از موضع‌گیری برخی چهره‌های سرشناس در خصوص اغتشاشات تاکید کرد: با مسئولان و سلبریتی‌هایی که در این اغتشاش عامل تحریک شده و امنیت مردم را برهم زدند باید به شدت برخورد شود تا این افراد بدانند امنیت مردم خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار