مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا:

آینده درخشان جمهوری اسلامی در پرتو اتحاد و همدلی است

«تازیکی» گفت: در پرتو وحدت، انسجام و همدلی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
کد خبر: ۵۴۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 28September 2022

آینده درخشان جمهوری اسلامی در پرتو اتحاد و همدلی محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسینعلی تازیکی» مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا امروز در یادواره شهدای این نیروگاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد درگیری در کشور هستند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی قوی‌تر از این حرفهاست و دشمنان هیچگاه به خواسته خود نخواهند رسید همچنان که در دفاع مقدس نتوانستند یک وجب از خاک کشور ما را تصرف کنند.

وی افزود: در دفاع مقدس با کمترین امکانات رفتیم و با بزرگترین دستاورد‌ها برگشتیم و افتخار بزرگ اربعین را مدیون شهدا و بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از قدرتمندترین نماد‌های سالانه مذهبی در جهان است، گفت: پیاده روی اربعین یک پویش عظیم است و دشمنان به شدت از این حرکت وحشت دارند چرا که از این اتحاد و همدلی بین مسلمانان هراس دارند.

وی با بیان اینکه شیطنت‌های امروز دشمنان بخاطر شکل گیری این همدلی و اتحاد است، بیان داشت: پیاده روی اربعین بهترین فرصت برای شناخت امام حسین است و ان شالله به ظهور ختم شود.

تازیکی تولید برق را زیرساخت همه زیرساخت‌های کشور دانست که نه تنها به معیشت و زندگی مردم گره خورده است بلکه به امنیت هم وابسته است، اضافه کرد: بمباران سه مرحله نیروگاه شهید سلیمی نکا موید این است که دشمنان نقش برجسته عدم تولید برق را در ضربه زدن به نظام درک کرده‌اند.

وی به حضور شهید گمنام در این مکان اشاره کرد و گفت: به برکت این شهید و شهدای نیروگاه و تلاش کارکنان این نیروگاه و در شرایط تحریم ظالمانه، تولید برق داریم.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا خاطرنشان کرد: در پرتو وحدت، انسجام و همدلی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب شاهد آینده درخشان کشور خواهیم بود و وظیفه داریم از تمام توان و بضاعت خود بری پیشرفت کشور بهره گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار