فرمانده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا/ باید زوایای پیدا و پنهان دفاع مقدس برای جوانان تشریح شود

سردار اشتری با تاکید بر لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: دفاع مقدس تابلوی بزرگ و بی‌بدیلی است که بایستی با تمرکز، همه زوایای پیدا و پنهان آن را برای نسل‌های آینده تشریح و تبیین کرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۹ - 01October 2022

لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا/ باید زوایای پیدا و پنهان دفاع مقدس برای جوانان تشریح شودسردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از بالاترین افتخارات ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی است، اظهار داشت: در آن برهه زمانی علی‌رغم اینکه ما تجهیزات و امکانات لازم را نداشتیم و حتی باید «سیم خاردار» را به کشور وارد می‌کردیم، توانستیم پیروز میدان باشیم و رمز این پیروزی «دین مداری»، «اخلاص»، «اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه» و ... رزمندگان بود.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: با وجود همه کاستی‌های تجهیزاتی، به لطف خداوند متعال و هدایت های حضرت امام خمینی (ره)، بر همه فشارها و قدرت دشمنان فائق آمدیم و پیروز شدیم.

فرمانده فراجا افزود: دفاع مقدس تابلوی بزرگ و بی بدیلی است که بایستی با تمرکز، همه زوایای پیدا و پنهان آن را برای نسل های آینده تشریح و تبیین کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به ملت ایران اسلامی روحیه «خودباوری»، «ایثار»، «جهاد» و «فداکاری» داد، مطرح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در تمام سال های عمر انقلاب شکوهمند اسلامی سبب شد که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، دفاعی و ... قله های رفیع را فتح کنیم و امروز این ادعا را داریم که از نظر دفاعی جزء قدرت های برتر در دنیا هستیم؛ امروز در عرصه دفاع و تجهیزات دفاعی حرف های بسیاری برای گفتن داریم.

فرمانده فراجا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: هر کجا که بر روحیه ایثار، جهاد، فداکاری، ولایت پذیری و لایت مداری تکیه و توسل کردیم، پیروز میدان شدیم و امروز نیز همچنان باید از منش شهدا تأسی بگیریم.

فرمانده فراجا ادامه داد: دوران دفاع مقدس باعث عزت جمهوری اسلامی ایران است و ما در آینده هم می توانیم با تأسی به روش و سیره مجاهدان آن دوران، شهدا، رزمندگان و ایثارگران، قله های پیشرفت و ترقی را فتح کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار