خانواده‌های شهدا و ایثارگران مرکز خدمات حوزه علمیه قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم در نمازخانه این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 30September 2022

خانواده‌های شهدا و ایثارگران مرکز خدمات حوزه علمیه قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم با حضور خانواده‌های روحانیون شهید و همچنین جمعی از جانبازان و ایثارگران روحانی استان در نمازخانه این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مجید ستوده» مدیرکل مرکز خدمات استان در این مراسم با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با نظام سلطه جهانی و عوامل منطقه‌ای آن، یکی از مقاطع تاریخی پرفروغ، آموزنده و الهام‌بخش در تاریخ این سرزمین است که هرگز نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

وی گفت: برای پیشبرد اهداف هر سازمانی ضروری است فرهنگ جهاد و شهادت در آن سازمان حاکم شود و ان‌شاءالله با حضور ایثارگران دفاع مقدس این روحیه در مرکز خدمات گسترش یابد.

سخنرانی حجت الاسلام میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیرامون اهمیت پاسداشت حماسه عاشورایی ایثار و شهادت، خاطره گویی دو تن از ایثارگران دفاع مقدس، تجلیل از خانواده روحانیون شهید و همچنین روحانیون جانباز و ایثارگر استان قم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار