دیدار استاندار البرز و نماینده ولی فقیه در استان با خانواده شهید امنیت «قورت‌بیگلو»

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام شهر کرج، استاندار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید نظم و امنیت «علی‌اصغر قورت‌‎بیگلو» که در جریان اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۴۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 01October 2022

دیدار استاندار البرز و نماینده ولی فقیه در استان با خانواده شهید نظم و امنیت «علی اصغر قورت بیگلو»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام شهر کرج، استاندار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید نظم و امنیت «علی‌اصغر قورت بیگلو» که در جریان اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت شهادت و عرض تسلیت به جهت فقدان این شهید مدافع امنیت کرجی، بابیان اینکه شهادت این شهید نوجوان برای خانواده شما ذخیره و شرف است و برای نظام اسلامی کرامت است و نعمت، اظهار داشت: شهادت این شهدای بزرگوار باعث پایداری و استحکام پایه‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه ویژگی نوجوانان و جوانان بسیجی و نیرو‌هایی شبیه آقا علی‌اصغر قورت بیگلو که در دوران‌هایی همچون دفاع مقدس و بقیه صحنه‌های انقلاب نیز فعال بودند تشخیص به‌موقع و خوب عمل کردن است، گفت: از ویژگی‌های بارز جوانان حاضر درصحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع آن است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به حضور فعال این شهید بسیجی در عرصه آسیب‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی، گفت: این شهید را به‌واسطه خدماتی که داشته شناسایی و به شهادت رساندند و گلی را از این باغ، گلچین کردند.

وی در خاتمه با اشاره به این بیان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که می‌فرماید: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند»، گفت: دشمنان خیال می‌کنند که اگر آسیبی به ما بزنند، مردم ما عقب‌نشینی می‌کنند و انسجام و وحدت داخلی و کشور به هم می‌خورد و با شهید کردن نیرو‌های ما خللی در اراده‌ها و انگیزه‌های مردم ایجاد می‌شود درصورتی‌که غافل از آنکه با این اقدامات مردم ما قوی‌تر می‌شوند و اتحاد و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند.

مادر شهید قورت‌بیگلو نیز در این دیدار بیان کرد: من علی‌اصغرم را به علی‌اصغر حسین علیه‌السلام هدیه دادم و امیدوارم که امام حسین علیه‌السلام من و خانواده‌ام را در این راه مدد کند.

وی در خاتمه گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا نگذارند خون فرزندم پایمال شود و حتماً باید عاملین این جنایت تقاص کار خود را پس دهند.

استاندار البرز نیز در این دیدار گفت: نیرو‌های وظیفه شناس و جان بر کف فراجا در این ایام خواب و آرامش را بر خود حرام کرده اند تا نظم و امنیت در جامعه برقرار شود.

وی ادامه داد: شهید قورت بیگلو برای دفاع از نظم و امنیت مردم، جان خود را فدا کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.
عبداللهی گفت: در دیدار با خانواده محترم این شهید بزرگوار، مراتب قدردانی خود را از صبر و ایثار در این مسیر خطیر، اعلام کردیم.

استاندار البرز گفت: روحیه خوب و شهادت طلبی نیرو‌های انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه، مثال زدنی است و اراده‌ای مضاعف به مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم می‌دهد.

وی افزود: همه ما از علاقه و ارادت ماموران انتظامی در راه عشق به مقام معظم رهبری، نظام، انقلاب و مردم، درس می‌گیریم.

عبداللهی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ جان، ناموس و کیان مملکت همچنان بی‌وقفه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار