پرونده ۲۵۰ ایثارگر در کمیسیون پزشکی بنیاد در قزوین بررسی شد

پرونده ۲۵۰ ایثارگر با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قزوین بررسی شد.
کد خبر: ۵۴۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ - 01October 2022

پرونده ۲۵۰ ایثارگر در کمیسیون پزشکی بنیاد در قزوین بررسی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با برگزاری کمیسیون پزشکی، پرونده ۲۱۴ جانباز با هدف بررسی تعیین وضعیت درصد جانبازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بررسی شد.

در این کمیسیون، پزشکان متخصص از تهران در گروه‌های تخصصی تیر و ترکش، شیمیایی و اعصاب و روان، جانبازان را در مجروحیت‌های داخلی، ریه، چشم، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی معاینه کردند.

همچنین در کنار کمیسیون یاد شده، کمیسیون حالت اشتغال جانبازان با بررسی شش پرونده و کمیسیون حق‌پرستاری خانواده شهدا و جانبازان با بررسی ۳۰ پرونده از خانواده‌های شهدا و جانبازان صعب‌العلاج جهت برقراری حق‌پرستاری تشکیل شد. بعد از اتمام کمیسیون‌ها، پرونده‌ها به کمیسیون پزشکی عالی تهران ارجاع خواهد شد تا نتایج آن در آینده اعلام شود.

فعالیت کمیسیون‌های یاد شده از روز گذشته (جمعه) در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین آغاز شده و تا بررسی ۲۵۰ پرونده جامعه هدف این نهاد ادامه دارد.

دکتر «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از روند برگزاری کمیسیون‌های پزشکی، حالت اشتغال و خانواده بازدید کرد و در جریان نحوه رسیدگی پرونده‌های جامعه ایثارگران قرار گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار