مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مرند:

شهدای روحانی در دفاع مقدس دنیایی از افتخارات را آفریدند

حجت‌الاسلام «تقی‌زاده» با اشاره به نقش برجسته شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای بزرگ طلبه و روحانی به عنوان افتخار عالم اسلام، دنیایی از افتخارات را آفریدند.
کد خبر: ۵۴۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 01October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «صفر تقی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرند امروز (شنبه) با خانواده‌های شهدای روحانی «میرباقر سیادت‌پناه» و «حیدر قاسم‌پور» دیدار و هدایای رهبر معظم انقلاب را به آنان تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام «تقی‌زاده» در این دیدارها اظهار داشت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند و دست از رسالتشان برنداشتند.

وی با بیان اینکه شهدا سند افتخار کشور هستند، گفت: شهدای بزرگ طلبه و روحانی به عنوان افتخار عالم اسلام، دنیایی از افتخارات را آفریدند.

حجت‌الاسلام «تقی‌زاده» افزود: خانواده‌های شهدا از تمام هستی و سرمایه دنیایی خود برای حفظ اسلام و کیان ایران اسلامی گذشتند و حق بزرگی برگردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند و تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهاد گونه گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار