مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

خدمات کارکنان انتقال خون همانند مجاهدت‌های ایثارگران است

«مهدوی فرد» گفت: خدمات کارکنان انتقال خون به‌طور شایسته قدر دانسته نشده است اما این خدمات همانند مجاهدت‌های شهدا و جانبازان، ذخیره آخرت خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز به همراه کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در مرکز انتقال خون استان خون خود را اهدا کردند.

 سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در دیدار با «ایرج شکوهی» مدیرکل انتقال خون به توصیه‌های دین شریف اسلام برای کمک به هم‌نوعان اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر جایگاهی که در اسلام برای کمک به همنوع در نظر گرفته شده است؛ اهداء خون جایگاه و ارزش ملی دارد. شاید خدمات انتقال خون به لحاظ ساختاری و رفتاری به‌طور شایسته قدر دانسته نشده باشد؛ اما این خدمات همانند خدمات و مجاهدت‌های شهدا و جانبازان، ذخیره آخرت خواهد بود.

وی جایگاه و اهمیت انتقال خون را وظیفه‌ای همگانی دانست و با تاکید بر اینکه مردم شاهد خدمات مهم انتقال خون هستند، افزود: یکی از مراکز مورد اعتماد مردم انتقال خون است.

مهدوی فرد رزمندگان دوران دفاع مقدس را اولین اهداء کنندگان خون در کشور معرفی و تاکید کرد: رزمندگان در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی از اولین و پیش قدم‌ترین گروه‌هایی بودند که برای اهداء خون همواره داوطلب می‌شدند.

رزمندگان دوران جنگ از اولین گروه‌هایی بودند که برای اهدا خون داوطلب می شدند

رزمندگان دوران جنگ از اولین گروه‌هایی بودند که برای اهدا خون داوطلب می شدند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها