مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

والدین شهدا اسوه و الگوی بزرگی برای جامعه هستند

«نوفرستی» والدین شهدا را اسوه و الگوی بزرگی برای همه جامعه دانست و گفت: در استان خراسان جنوبی بیش از ۲۹ هزار نفر جامعه هدف شامل خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داریم که به آنان خدمت‌رسانی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 02October 2022

والدین شهدا اسوه و الگوی بزرگی برای جامعه هستند/ ضرورت جمع‌آوری کرامات شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، اظهار داست: همه ما اعتقاد راسخ داریم شهدا و دفاع مقدس نباید فراموش شود چون ما با شهدا و دفاع مقدس و بسیج و این مفاهیم بلند کار داریم زیرا این‌ها با امنیت پایدار کشور گره خورده است.

وی گفت: کمتر جنگی در دنیا دفاع مقدس به خود گرفته است همان دفاعی که در رأس آن رهبر و رزمندگان بودند و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و در این مسیر گام برداشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی کشور را مرهون سال‌های دفاع مقدس هستیم، عنوان کرد: در استان خراسان جنوبی بیش از ۲۹ هزار نفر جامعه هدف شامل خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان داریم که به آنان خدمت‌رسانی می‌کنیم.

نوفرستی بر ضرورت جمع‌آوری کرامات شهدا تأکید کرد و افزود: این مهم نیاز روز جامعه، مدارس و دانشگاه‌ها است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به به اینکه در گذشته نگاه دستگاه‌ها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌گونه‌ای دیگر بود و این مهم را تنها تکلیف بنیاد شهید می‌دانستند، ادامه داد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم نگاه‌ها به این فرهنگ تغییر کرد و همه دستگاه‌ها اعم از مدیران ارشد استانی تر.یج این فرهنگ را وظیفه خود می‌دانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: در بحث جهاد تبیین آنگونه که باید از ظرفیت جامعه ایثارگران استفاده نشده که با کارگروه‌هایی که شکل می‌گیرد از ظرفیت این عزیزان در سطح مدارس، نمازهای جمعه و مساجد استفاده خواهد شد.

نوفرستی والدین شهدا را اسوه و الگوی بزرگی برای همه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به این اسوه‌ها و الگوها آن‌طور که باید پرداخته نشده لذا جلسه‌ای برای معرفی و شناساندن بیشتر والدین معظم شهدایی که چند شهید داشته‌اند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها