نماینده ولی فقیه در مازندران:

«قرارگاه حمایتی» فرصتی برای مقابله هدفمند با تهدیدات است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: قرارگاه حمایتی فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات در حوزه خدمات دانش آموزان است.
کد خبر: ۵۴۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 02October 2022

قرارگاه حمایتی فرصتی برای مقابله هدفمند با تهدیدات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در جلسه ساماندهی توزیع بسته‌های حمایتی، ضمن تقدیر از نهاد‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان نسبت به اقشار نیازمند، به‌ویژه در حوزه دانش آموزی، اظهار داشت: دانش آموزان یتیم و مستضعف علاوه بر ضعف مادی از یک ضعف مالی و عاطفی برخوردار هستند.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر لزوم توجه به دانش آموزان توسط مسئولان، وجود قرارگاهی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مرجع را موثر دانست و افزود: در حال حاضر با مشکل تناقض در آمار‌ها مواجه هستیم به‌طوری که هر دستگاهی یک آمار در اختیار دارد که در مواقع بحران و حوادث موجب عدم رعایت نظم و عدالت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: قرارگاه حمایتی نه تنها برای ارائه برخی از خدمات به دانش آموزان موثر است بلکه فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات در این حوزه را فراهم می‌کند.

وی خواستار عملکرد قرارگاهی شد و این اقدام را گامی مهم برای عدم شکست دانست و عنوان کرد: متاسفانه نبود چنین قرارگاهی موجب شد که امروز گروهک‌های قلیل، ناچیز و منفور زبانشان دراز شود و عرض اندام کنند در حالی که هیچ‌گونه جایگاه و پایگاه اجتماعی ندارند؛ در واقع از آشفتگی ما سواستفاده کرده‌اند.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه هزار و ۷۱۰ با نام شهدای دانش آموزی، اذعان داشت: امیدواریم شهدای دانش آموز خودشان هدایت کننده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار