معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری‌های مادران شهدا است

نظری گفت: قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری‌های مادران شهدا است و دل و قلوب مادران شهدا پر از ناگفته‌ها و حرف‌های شنیدنی است که باید برای جوانان به خوبی بیان شود.
کد خبر: ۵۴۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 02October 2022
قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری های مادران شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم روایت مادری ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مادران شهدا  اظهار داشت: مادران شهدا با ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های خود حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های مادران شهدا امروز در اوج اقتدار و سربلندی است.
 
نظری افزود: قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری‌های مادران شهدا است و دل و قلوب مادران شهدا پر از ناگفته‌ها و حرف‌های شنیدنی است که باید برای جوانان به خوبی بیان شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت ها و صبر و ایثارگری مادران شهدا به دستاوردهای زیادی رسیده و امروز باید با پاسداری و دفاع از ارزش های اسلامی راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم و قدردان مادران و خانواده معظم‌شهدا باشیم.
 
وی تأکید کرد: رسالت امروز جوانان و نوجوانان ادامه راه و مسیر شهدا است و امروز مسئولین باید با خدمت به مردم راه شهدا را با قوت ادامه دهند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی و کوتاه نیامدن و تسلیم نشدن در برابر توطئه های دشمنان وظیفه همگانی است و همه باید در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی دشمنان هوشیار بود.
 
نظری خاطرنشان کرد: جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های انقلاب راهکار مهم خنثی سازی توطئه های دشمنان است و دشمن از طریق جنگ رسانه ای به دنبال انحراف افکار جوانان و نوجوانان است که باید هوشیار بود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها