نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقویت سبک زندگی دینی راه مقابله با فتنه‌هاست

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: باید در مقابله با فتنه‌ها روحیه شهامت در مسیر دینداری و حجاب را بین کودکان و نوجوانان نهادینه و سبک زندگی دینی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۴۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 02October 2022

تقویت سبک زندگی دینی راه مقابله با فتنه‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در همایش «جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی» که به همت اداره تبلیغات اسلامی ساری در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه باید در حوزه حجاب و عفاف باید کار کنیم، اظهار داشت: عفت و حیا حالت باطنی است که انسان را از پلیدی، پلشتی و بی‌بند و باری حفظ می‌کند و حجاب پوشش ظاهری است بر اساس دستوری که دین داده است.

آیت‌الله محمدی لائینی با عنوان اینکه فرهنگ‌های مختلف با همدیگر در حوزه‌های گوناگون می‌جنگند که یکی از آن‌ها سبک زندگی است، افزود: هر فرهنگی می‌خواهد سبک زندگی مردم را تصاحب کند و به سبک خود آن را شکل بدهد؛ فرهنگ غربی و اسلامی در حوزه سبک زندگی جدال دارند که حجاب و پوشش بخشی از آن است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید به دنبال الگوی درست باشیم و آن را به دور از احساسات برای کودکان و نوجوانان تبیین کنیم، گفت: معنا و فلسفه حجاب را باید برای کودکان و نوجوانان تبیین و با عقلانیت همراه کنیم و این‌ها را آماده کنیم که بتوانند قدرت تبیین و اقناع سازی را داشته باشند.

وی با عنوان اینکه ما معتقد به آخرت و خدا هستیم و باید سبکی را انتخاب کنیم که مورد رضایت خداوند باشد، بیان داشت: بی‌بندوباری و بی‌حجابی خواسته دنیای لائیک غرب است و امروز نباید به ریسمان کسانی چنگ بزنیم که قدرت بالا کشیدن خود را ندارند.

آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد: باید حرف خدا را گوش بدهیم و راه حضرت زهرا و شهیدان را برویم چراکه شهیدان و خدا و انبیا  از ما دستگیری و شفاعت می‌کنند و در آخرت قدرت دست شهداست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از کشف حجاب برخی از سلبریتی‌های خبیپ که در کهنسالی کشف حجاب کرده‌اند، عنوان کرد: نباید به حرف کسانی که قدرت ظاهری پوشالی دارند توجه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن ۴۰ سال با انقلاب اسلامی مقابله و مخالف می‌کند به ترورها، تحریم‌ها، فشار‌ها و فتنه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به اعتراف دشمنان همه سیاست‌ها، فتنه‌ها و نقشه‌هایشان شکست خورده است و قدرتی ندارند؛ نباید به حرف غربی‌ها گوش داد و خوشبختانه ملت ما بصیر و بینا است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و همچنین جنگ سخت نظامی دشمن و بیان اینکه داعشی‌ها، تروریست‌ها و منافقین با سلاح سرد و گرم در توطئه‌ای برنامه ریزی شده ایجاد آشوب کردند، تصریح کرد: وظیفه داریم کار کنیم و باید روحیه شهامت در مسیر دینداری و حجاب را بین کودکان و نوجوانان نهادینه و سبک زندگی دینی تقویت کنیم؛ شهوترانی‌ها آینده‌ای ندارد، زیرا آینده از آن صالحان و در دست باکفایت امام زمان است و آینده از آن دین و دیانت و حکومت دین در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار