جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج:

دانشگاه سرچشمه بصیرت است

سرهنگ «محدث» گفت: دانشگاه سرچشمه بصیرت است و همه کسانی که بتوانند این بصیرت را انتشار دهند و تبیین کنند در راستای جهاد تبیین که یک امر واجب است گام بر می‌دارند و این رسالت اساتید دانشگاه بسیار سنگین است.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج در نشست خبری جشنواره شهید چمران ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بسیج دارای ۲۱ قشر است که قشر اساتید از مجموعه اقشاری است که در بسیج سرآمد است.
 
سرهنگ محدث با بیان اینکه بسیج متشکل از آحاد مردم و جامعه اسلامی است، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند بسیجی هستند و چتر بسیج به وسعت به آحاد مردم باز است و همه در دایره بسیج جای دارند.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج اساتید کمک به تحقق دانشگاه اسلامی و کمک به حل مسائل علمی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی انقلاب است ادامه داد: در این برنامه‌ها و جشنواره‌ها به این اهداف خواهیم رسید.
 
وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه و فرماندهان جنگ ترکیبی که در آن حضور داریم بسیار سنگین است افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: من از فقر امت نمیترسم، اما از سوء تدبیر و سوء بصیرت میترسم. دانشگاه سرچشمه بصیرت است و همه کسانی که بتوانند این بصیرت را انتشار دهند و تبیین کنند در راستای جهاد تبیین که یک امر واجب است گام بر می دارند و این رسالت اساتید دانشگاه بسیار سنگین است.
 
سردار محدث با اشاره به اهداف دشمن در راستای نشان دادن فرع به جای اصل افزود: در این موقعیت زمانی، آشوب‌ها و اغتشاشاتی که با آن‌ها دامن زده شد و اموال مردم به آتش کشیده شد همه این‌ها برای به حاشیه راندن اصل اربعین حسینی است. اصلی که وحدت جامعه‌ی مومنان و جامعه مهدوی را رقم می زند و ما را به تمدن سازی اسلامی می رساند.
 
وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند‌ ندای بشردوستانه و ندای حقوق بشر اسلامی را را به حاشیه ببرند و پیشرفت‌های جامعه اسلامی را نادیده بگیرند. دفاع مقدس در یک زمانی دفاع در عرصه سخت بود، اما در حال حاضر دفاع در جنگ ترکیبی و پیچیده است و در محیطی شبهه آلود و پیچیده‌ سروکار داریم که ابزاری که بتوانیم با آن پیروز شویم بصیرت است و نقش اساتید و دانشگاه و دانشجویان در اینجا پررنگ است.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج اظهار کرد: ماموریت اساتید انقلابی روشنگری و تبیین است. رشد همه جانبه دانشجویان و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در دستان اساتید بسیج و انقلابی است که بتوانند به این مهم بپردازند و انشاالله با روحیه بسیجی و با کار جهادی که در دانشگاه‌ها وجود دارد بتوانیم حق را از ناحق به افرادی که باید شناسانده شود شناسایی شود.
 
وی ادامه داد: همه آحاد ملت ایران متعلق به این خاک و این وطن هستند. اگر شبهاتی و اعتراضاتی وجود دارد باید از کانال‌های قانونی خود به آن پرداخته و رسیدگی شود و به شبهات پاسخ داده شود. عالی ترین ماموریت بسیج مطالبه گری مطالبات به حق مردم است. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار