مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

شهدا به پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه داشتند

حجت الاسلام «رعایتی» گفت: همه شهدا به بحث پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه داشتند و ۲ هزار و ۴۰۰ توصیه از روحانیون شهید با عنوان توحید، ایمان به خدا، ولایتمداری و... بوده است.
کد خبر: ۵۴۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 05October 2022

شهدا به پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلیمن «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام به نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین آمار حضور و تعداد شهدا نسبت به اصناف دیگر متعلق به جامعه روحانیت است.  

حجت الاسلام «رعایتی» با اشاره به فتنه افکنی دشمنان انقلاب با همراهی عوامل فریب خورده داخلی افزود: برخی خواص بی‌بصیرت و حتی در لباس روحانیت آنگونه که باید با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله العالی همراهی نمی‌کنند و باید با بصیرت در مسیر دین و ولایت حرکت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  شمار شهدای روحانی کشور را ۳ هزار و ۸۸۸ شهید اعلام کرد و گفت: همه شهدا به بحث پشتیبانی از ولایت توصیه داشتند و ۲ هزار و ۴۰۰ توصیه از روحانیون شهید با عنوان توحید، ایمان به خدا، ولایتمداری و... بوده است.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه ۴۰۰ شهید روحانی، ۵۰۰ ایثارگر روحانی، ۲۰ روحانی آزاده، ۵۷ روحانی جانباز در استان داریم و ۱۰ روحانی جانباز استان مازندران بالای ۷۵ درصد هستند، بیان داشت: شهیده رقیه حسین زاده تنها طلبه زن شهید از استان است که در حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت رسید.

این مسئول با بیان اینکه ۱۹تن از روحانیون شهید استان نیز از سرداران دوران دفاع مقدس بودند، اظهار داشت: همچنین ۱۰روحانی شهید با رسته غواصی، ۱۰شهید روحانی نیز از شهدای ترور و ۲۱ شهید روحانی جاویدالاثر، ۲۱ شهید روحانی تخریبچی و ۹شهید مشترک بین دانشجویان و طلاب هستند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام شهید «عبدالاوهاب قاسمی» نماینده مجلس شوای اسلامی با ۴۸ سال سن مسن‌ترین شهید روحانی استان مازندران بودند، خاطرنشان کرد: شهید طلبه «احمدعلی تقی‌زاده» از آمل با ۱۴سال سن کم سن‌ترین شهید روحانی استان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۵ تن از شهدای روحانی استان جزو فرماندهان دسته از لشکر عملیاتی ۲۵کربلا بودند، گفت: اولین شهید شمال کشور در دفاع مقدس حجت الاسلام شهید «ولی الله سلیمانی‌فر» اهل چهاردانگه شهرستان ساری است که در سن ۲۲سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها