آغاز نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قم

بیست و یکمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» به کارگردانی «اسماعیلی» و تهیه کنندگی «کوهفر» به مدت ۱۵ شب در شهر مقدس قم روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۴۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 05October 2022

آغاز نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بیست و یکمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» به کارگردانی «سعید اسماعیلی» و تهیه کنندگی «علیرضا کوهفر» به مدت ۱۵ شب در شهر مقدس قم روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو «بلیت رایگان» این نمایش به سایت نماتیکت به آدرس «namaticket.ir» مراجعه کنند.

«فصل شیدایی» نمایش بزرگی است که قرار است هر شب میزبان شش تا هشت هزار مخاطب از سراسر استان قم باشد و روایتی زنده از سه فصل «انبیا»، «حوادث صدر اسلام» و «معاصر» است که از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) را مرور می‌کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایش، بومی سازی سناریو آن متناسب با رویداد‌های تاریخی مذهبی شهر محل برگزاری است که اجرای شهر مقدس قم نیز از این ویژگی خاص برخوردار است.

این نمایش دو بار مفتخر به دریافت جایزه مهمترین رویداد هنری سال شده و حائز عنوان «پرمخاطب‌ترین» اثر نمایشی کشور است که تا کنون پس از اجرا در بیست شهر کشور، بیش از سه میلیون نفر آن را به تماشا نشسته‌اند.

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» محصول سازمان هنری _ رسانه‌ای «اوج» است که «مؤسسه مُهَنّا» این پروژه را به عنوان مجری طرح به سفارش ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، به روی صحنه خواهد برد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار