مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 

اغتشاشات اخیر حاصل جنگ‌های ترکیبی است 

«صیادی» گفت: اغتشاشات اخیر حاصل جنگ‌های ترکیبی و هجمه‌هاست پس دشمن‌شناسی بایستی جزء برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باشد.
کد خبر: ۵۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 05October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «علیرضا صیادی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی شامگاه امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» (ویژه مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مدارس استان) اظهار داشت: این اردوها فرصت‌های بسیار ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان است چرا که حضور یک نوجوان در این دست برنامه‌ها تاثیراتی برای شاخص‌های شخصیتی و فکری او می‌گذارد.

وی با بیان اینکه افتخارم این است که یک عضو انجمن اسلامی در دهه ۵۰ و ۶۰ بودم، افزود: تا کلمه‌ای از دهان نامبارک «کارتر» رئیس جمهور وقت آمریکا بیرون می‌آمد، ما در مدرسه قطعنامه محکومیت را با ادبیات دانش آموزی می‌نوشتیم و در تابلوهای اعلانات می‌چسباندیم. درست است که «کارتر» آن قطعنامه را نمی‌دید اما به ما شناخت را آموزش می‌داد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: یک دانش آموز انقلابی پیرو ولایت باید از تاریخ کشورش مطلع بوده و سواد سیاسی داشته باشد. اگر ما تاریخ کشور خود را نشناسیم، یک عنصر مطلوب نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شناخت عرصه‌های مختلف، کشور را از فتنه‌ها مصون می‌سازد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل در ارتباط با جنگ ترکیبی سخن گفتند. الان ما در جنگ ترکیبی قرار داریم و هجمه‌ها از هر سو بر ما وارد می‌شود و برای همچین هجمه‌هایی، نیروی دارای شناخت ترکیبی نیاز است تا مقابله کند.

«صیادی» اضافه کرد: اغتشاشات اخیر حاصل جنگ‌های ترکیبی و هجمه‌هاست پس دشمن‌شناسی بایستی جزء برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باشد.

وی تصریح کرد: ما باید ولایت شناس خوبی باشیم که اگر این شناخت را نداشته باشیم به راحتی در میدان دشمن قرار می‌گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این قضایای اخیر دیدید که چه شخصیت‌هایی در تور دشمن قرار گرفتند فلذا شناخت امام و ولایت باید سرلوحه شما جوانان عزیز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار