مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

دشمن از ایران مقتدر هراس دارد

«موسوی» گفت: دشمن از ایران مقتدر و بزرگ هراس دارد برای همین تلاش می‌کند ایران را تجزیه و کوچک کند.
کد خبر: ۵۴۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 05October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع امنیت در زنجان اظهار داشت: حوادث اخیر در کشور با رویکرد نشان رفتن امنیت کشور روی داده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه شهدای امنیت برای دفاع از امنیت و آرامش کشور جان خود را نثار کردند، بیان کرد: حادثه مرگ مهسا امینی رویدادی دلخراش بود و موجب تاثر همه شد به نحوی که رئیس جمهور بلافاصله دستور رسیدگی به موضوع را دادند.

وی با بیان اینکه با اعلام خبر مرگ مهسا امینی رسانه‌های معاند به تشویش اذهان عمومی و دعوت به ناآرامی در کشور کردند، گفت: این اقدامات موجب شد برخی افراد با اقدامات خلاف قانون و حتی اخلاق اقدام به آتش زدن به خودروهای امدادی و وارد کردن خسارت به اموال عمومی کردند.

موسوی با اشاره به آمارهای مستند ارائه شده در کشورهای غربی به ویژه آمریکا در زمینه مرگ افراد دستگیرشده توسط پلیس اضافه کرد: چرا رسانه‌ها به این آمارها نپرداخته و در آن مردم را دعوت به اعتراض نکردند ولی مرگ یک فرد در ایران تیتر اخبار آنها شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه هدف دشمن ضربه زدن به امنیت کشور است، ادامه داد: دشمن با تخریب چهره پلیس در کشور سعی دارد به این هدف خود برسد و تخریب لفظ گشت ارشاد برای نشانه گرفتن نیروی مقدس انتظامی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن ایران مقتدر و بزرگ را نمی‌خواهد، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند ایران را تجزیه و کوچک کند.

موسوی با اشاره به اینکه ایران در سال‌های گذشته یک امپراتوری بزرگ بوده اما به مرور تجزیه شده و کوچک سازی شده است، اضافه کرد: این در حالی است که در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه باید با توجه به حامیان این اغتشاشات به هدف این آشوب‌ها شک کرد، اضافه کرد: چرا باید امثال مریم رجوی دلسوز مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار