جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

«فراجا» خادم ملت است

سردار رضایی گفت: فراجا یک سازمان انقلابی است و مجموعه سازمان انتظامی خادم ملت بوده و مردم حامی این خادمان هستند.
کد خبر: ۵۴۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 06October 2022

مجموعه سازمان انتظامی خادم ملت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه آیین تجدید پیمان نیرو‌های انتظامی کشور با آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران که در حرم امام راحل (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه سازمان انتظامی خادم ملت است و مردم حامی این خادمان هستند. بر این اساس، هر ساله نیمه دوم مهرماه را به عنوان گرامیداشت فراجا قرار داده‌اند و افتخار ما این است که در این دوران تجدید میثاقی با امام راحل و شهدا داشته باشیم.

رضایی افزود: براساس قانون، فراجا وظیفه انتظام دارد، اما تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشور‌های دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: فراجا حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و افتخار مجموعه انتظامی این هست که فرمانده آن، ولی فقیه است. بر این اساس از ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) و بعد از آن تا به امروز امام خامنه‌ای فرماندهی و راهبر نیرو‌های تحت امر هستند.

وی خاطرنشان کرد: از گذشته تا امروز و همواره فراجا بر علیه هنجارشکنان، قاچاقچیان، سارقان و افرادی که علیه امنیت و مصالح جامعه حرکت می‌کنند، عمل کرده، می‌کند و خواهد کرد.

رضایی اضافه کرد: امروز رهبری به عنوان بت‌شکن زمان، بالای سر و فرمانده اصلی فراجاست و مشاهده کردیم که در چند روز گذشته در مجموعه دانش‌آموختگان نیرو‌های مسلح چگونه فرزندان خود را مورد تفقد قرار دادند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان تصریح کرد: فراجا با نیرویی انقلابی از مرز‌ها تا شهر‌ها و روستا‌ها و در تعطیلی و غیرتعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار