در پیام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان آمد؛

پلیس حافظ امنیت و مدافع مردم و مظلومان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 07October 2022

پلیس حافظ امنیت و مدافع مردم و مظلومان است/ اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

در روزهای گذشته شاهد اقدامات تحریک آمیز گروهک‌های ضد انقلاب و دشمنان نظام با هدف سواستفاده و بهره‌برداری از احساسات و هیجانات جوانان بودیم که متأسفانه در این آشوب دست دشمن به روشنی در آنها دیده می شود که جمعی از بسیجیان و عموم مردم مجروح و به شهادت رسیدند. و به اموال عمومی و دولتی آسیب سنگینی وارد نمودند. دشمنان ایران اسلامی در صدد هستند تا ضربه ای وارد کنند و در مقاطعی که اقتدار نظام اسلامی و مردم مقاوم ما رخ نشان می‌دهند تلاش میکنند آن را بپوشانند و از نقاط ضعفی استفاده یا صحنه هایی ایجاد کرده و به موج سواری و سواستفاده بپردازند. 

بی‌شک ملت شریف، فهیم و قهرمان ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان بدون اعتنا به تبلیغات گمراه کننده بدخواهان برای تضعیف سازمان انتظامی کشور و دیگر مدافعان استقلال، امنیت و اقتدار میهن اسلامی؛ قدردان فرزندان عزیز خود در این مجموعه افتخار آمیز بوده و به عمله و پیاده نظام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اجازه نخواهند داد با توسل به ابزارهای شیطانی ناجوانمردانه و روایت سازی های جعلی و وارونه ستون های استحکام و اقتدار ملی ایرانیان را تهدید و متزلزل سازند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از بسیجیان در اغتشاشات اخیر و تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا و عرض سلام و درود به روح پر فتوح شهیدان خانواده بزرگ انتظامی کشور و شهدای امنیت و امام راحل عظیم الشان؛ پلیس را حافظ امنیت و ضابط قانون و مدافع مردم و مظلومان در برابر متجاوزان و مجرمان دانسته و صلابت و موفقیت این نیروی عظیم خدوم را در پاسداشت ارزشهای اسلامی و عمل به مرقانون در راستای عمل به منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و خدمت به مردم، از درگاه احدیت مسالت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار