استاندار همدان:

همه ارکان نظام به فراجا اعتماد دارند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: همه ارکان نظام اعتماد خاصی به فراجا دارند و این نیرو محترم و بااقتدار است و با همه توان از آن حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 06October 2022

همه ارکان نظام به فراجا اعتماد دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز ( پنج‌شنبه) در جلسه تجلیل از فرماندهان انتظامی استان همدان اظهار داشت: حداقل ۲۵ عنوان ماموریت مهم به عهده نیروی مقتدر و با صلابت نیروی انتظامی است که مهمترین آن استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش عمومی مردم‌ جامعه است.

وی با بیان اینکه ما در نظام اجتماعی با دو مقوله امنیت و سلامت سرو کار داریم، افزود: بحث امنیت در کشور یکی از واژه‌های بسیار حائز اهمیت است که متولی نظم و امنیت فراجا است.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: در ایامی که دشمن با  به بهانه‌های واهی  در تلاش برای بهم ریختن کشور است، نیروی انتظامی با عملکرد مقتدرانه باعث اعتماد به مردم بوده است.

وی افزود: دشمن همزمان با پیاده سازی اهداف سوم خودش می‌خواهد به این اعتماد هم خدشه وارد کند،  فوت این خانم مایه تاثر بود اما هیچ ارتباطی به این نیرو نداشت‌‌‌. دشمنان به به دنبال موج‌سواری هستند و سرنوشت این خانم برای آنان مهم نبود. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه  معدل و عملکرد فراجا قابل قبول است، گفت: چقدر هوشمندانه رهبر انقلاب همه این اقدامات را خنثی کردند، اولا حضور باصلابتشان در مجموعه دانش آموختگی نیروهای مسلح و روشنگری و حمایتی که از مجموعه نیروهای مسلح به ویژه فراجا داشتند برای ما الگو است و باید با همه توان از نیروی مقتدر حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در استان همدان با همگرایی در بین اعضای شورای تامین یک رابطه برادرانه و دوستانه بین ما حاکم است که باعث این نظم مثال زدنی در همدان است.

قاسمی فرزاد با اشاره اینکه همه شئونات زندگی مردم با پلیس سروکار دارد، افزود: همه ارکان نظام اعتماد خاصی به فراجا دارند و این نیرو محترم و بااقتدار است و با همه توان از آن حمایت می‌کنیم.

وی متذکر شد: به تاسی از رهبر انقلاب با تمام توان اعلام می‌کنیم که در کنار فراجا هستیم. امروز نیروهای مسلح با اتکا به نیروی الهی و فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی بازدارنده تبدیل شدند و اجازه هیچ تحرکی را به دشمن نمی‌دهند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه فراجا در خصوص افزایش اعتماد باید تلاش بیشتری کند،  زیرا که دشمن این نقطه را مورد هدف قرار داده است، گفت: همانطور که تاکنون با صلابت و اقتدار توانستید این اعتماد مردم را جذب کنید این اعتماد را با ارائه خدمات افزایش دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار