پیام فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته فراجا؛

سازمان انتظامی تجلی عزت و صلابت نیرو‌های انقلابی و ولایت‌مدار است

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ - 06October 2022

نیروی انتظامی تجلی عزت و صلابت نیرو‌های انقلابی و ولایت‌مدار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته فراجا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فراجا، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های مخلصانه و کم‌نظیر نیروی مکتبی و انقلابی این نهاد ولایی با صبغه مردمی، که امنیت، آرامش و اعتماد را برای ملت عزیز و عظیم الشان ایران اسلامی به ارمغان آوردند، قدردانی کرد.

سازمان انتظامی تجلی عزت و صلابت نیرو‌های مومن، انقلابی و ولایت‌مدار است که با تقویت و حفظ روحیه معنوی و آمادگی همه جانبه با اراده ایمانی و توانمندی روز توانسته است مقتدر‌تر از گذشته در مقابل انواع تهدیدات نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی، به نماد اقتدار نظام اسلامی تبدیل شود.

بدون تردید دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که امروزه با جنگ نرم در تلاش برای القای ناامیدی بین مردم و سیاه نمایی علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، توان تحمل نماد‌های اقتدار ایران که منجر به ایران قوی می‌شود را ندارند و در هر برهه از عمر این انقلاب دست به توطئه و فتنه‌های شوم می‌زنند، اما نیرو‌های شجاع و خدوم انتظامی با اتکا به خدای متعال، حول محور ولایت با همدلی مردم و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی و نیرو‌های مسلح کشور، قدرت هوشمند جمهوری اسلامی را در حوزه امنیت داخلی و مرزی به رخ جهانیان کشیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سازمان انتظامی و قدردانی از مجاهدت‌های خالصانه غیور مردان این نیرو، هفته فراجا را خدمت فرمانده انتظامی استان و پرسنل خدوم آن رده تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عزت و تداوم توفیق این نهاد مردمی و انقلابی در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار