فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

کشف انواع سلاح‌های سرد و گرم از اغتشاشگران در مازندران

سردار «مسلمی» با اشاره به کشف اقلام متنوع شامل سلاح‌های گرم و سرد از آشوبگران گفت: دشمن دنبال احقاق حقوق زنان نیست بلکه هدفش براندازی است.
کد خبر: ۵۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 06October 2022

کشف انواع سلاح‌های سرد و گرم از اغتشاشگران در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه شاهد جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی علیه کشور هستیم، اظهار داشت: هرچه از این فضا فاصله می‌گیریم و به عمق آن ورود پیدا می‌کنیم می‌بینیم دشمن با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها شامل آسیب‌های اجتماعی، غفلت‌های فرهنگی تلاش کرد تا اغتشاش و فتنه جدید را در کشور راه اندازی کند.

وی با اظهار اینکه در این اغتشاشات تجمع اولیه با تجمع ۱۰ تا ۱۲ زن شروع می‌شود، افزود: این اغتشاشات به شدت تخریب‌گرانه انجام شد و در این حوادث سلاح‌های متنوعی از اغتشاشگران کشف شد.

سردار مسلمی مشروبات الکی، مواد مخدر، انواع و اقسام نقاب، سلاح‌های دست ساز و ... را بخشی از اقلام مکشوفه از آشوبگران ذکر کرد و گفت: آنان با این اقلام درصدد بودند با مجروح کردن مأموران حافظ امنیت اقدام به ناامنی کنند و در یکی از پارک‌های شهری در یک کیسه ۸۰ قبضه سلاح سرد جاسازی شده بود تا از آن استفاده کنند.

فرمانده سپاه کربلا مأموریت اصلی سپاه را ایجاد امنیت پایدار با بهره گیری از ظرفیت مردم و بسیج بیان کرد و ادامه داد: پشت صحنه جریان اغتشاشات نشان می‌دهد که دشمنان با بهره گیری از ناآگاهی جوانان و دانش آموزانی که فریب خوردند تلاش کردند برنامه‌ها را اجرا کنند.

وی اضافه کرد: در هیچ کشوری آزادی که زنان ما دارند را شاهد نیستیم، زیرا زنان در ایران بنیان اصلی خانواده را تشکیل می‌دهند و از این رو مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرند و دشمن درپی آن است پایه اصلی خانواده را متزلزل کند و با از بین بردن ارزش‌های دینی استحاله فرهنگی را ایجاد کند.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: دشمن با عریان کردن طرفداری از جریان اغتشاشگر اثبات کرد که دنبال براندازی است نه احقاق حقوق زنان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها