امام جمعه موقت ساری:

امروز وحدت خنثی‌کننده هجمه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام «نصوری» گفت: هجمه‌های امروز نسبت به جهان اسلام و مسلمانان با وحدت خنثی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 07October 2022

امروز وحدت خنثی‌کننده هجمه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمن جامعه هشتاد میلیونی ایران، قدرت نظامی ما و جامعه معتقد به امام زمان را تهدید می‌داند.

وی با بیان اینکه باید توجهات ما نسبت به مولفه‌هایی که دشمن اقرار می‌کند بسیار زیاد باشد، افزود: دشمن به دنبال اصل نظام است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پشت تمام اغتشاشات و هجمه‌هایی که به نظام می‌شود این است که دشمن از پیشرفت‌ها ناراحت بوده و در پی ناامیدی هستند.

حجت الاسلام «نصوری» با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌ها و بحران‌های متعدد را پشت سر گذاشت، گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را قبول کرده و از این قضیه عصبانی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب کد‌های وجود دارد که نیاز به تبیین است، به شایعات احمقانه دشمنان در خصوص بدل رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: دشمن از سر دشمنی خود دست به شایعات زده است.

حجت الاسم نصوری خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور، تحول آفرینی، نوسازی‌های جامعه که توسط جوانان و روشنفکران جامعه و دلسوز انقلاب و نظام انجام می‌شود و باید مراقب شیطنت افراد دانشجونما‌ها باشیم که مبادا فریب بخورند و مراقب باشند و از خطا‌ها خود را مصون بدارند.

وی با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت همه ابعاد زندگی جامعه است، گفت: از مدیریت شورای تأمین استان در بحث امنیت روز‌های اخیر تلاش کردند، تقدیر می‌کنم.

حجت الاسلام نصوری افزود: امنیت را دشمن تهدید می‌کند و باید مراقب باشیم التهاب در جامعه ایجاد نشود. همه ما مسئولیم و باید مراقب هم باشیم.

وی به نقش مردم و نخبگان اشاره کرد و گفت: برخی از نخبگان بی‌بصیرت در فتنه‌های مختلف فریب خوردند و در فتنه‌ها افراد خاص باید پیشگام باشند و بصیرت داشته باشند چراکه به تعبیر حاج «قاسم سلیمانی» جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم خدشه ببیند چیزی از جامعه اسلامی باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه برخی خواص بی‌بصیرت در حوادث اخیر یا سکوت و یا زودهنگام بیانیه صادر کردند، افزود: باید حواسمان جمع باشد، زیرا دشمن اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن بسیج شده است و ما باید حواسمان باشد، اظهار داشت: دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است و در قضیه اخیر هر نوع برنامه‌ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار این‌ها قرار داده اند، زیرا جلوگیری از پیشرفت‌ها هدف دشمنان است.

به گفته امام جمعه موقت ساری دشمن خارجی می‌خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و از این رو دستگاه‌های متولی و نخبگان جامعه هوشیار و بیدار باشند و به بصیرت مورد نظر رهبر معظم انقلاب برسند.

حجت الاسلام نصوری به مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی درباره حجاب اشاره گرد و گفت: ۱۶ مورد سیاست‌ها و راهکار‌ها درباره حجاب مطرح شده است و به تمام دستگاه‌ها به صورت جدا شرح وظایف داده است، ۳۰۰ وظیفه برای دستگاه‌های متعدد در سال ۸۴ مشخص شده است و ۲۶ دستگاه در آن دخیل هستند و ۲۱ وظیفه نیروی انتظامی است.

وی از مجلس به عنوان ناظر بر قوانین و دستگاه‌های قضائی خواست تا ترک فعل دستگاه‌های اجرایی درباره اجرای قانون حجاب را رصد و پیگیری کنند و گفت: ۱۶ سیاست و راهکار برای حجاب مشخص شد و این راهکار‌ها باید عملی شود.

امام جمعه موقت ساری بر لزوم پاسخگویی تمامی دستگاه‌ها در مقوله حجاب تاکید کرد و با گرامیداشت هفته فراجا و هفته وحدت تصریح کرد: هجمه‌های امروز نسبت به جهان اسلام و مسلمانان با وحدت خنثی می‌شود از این رو استعمار در کشور‌های اسلامی در پنج محور کار می‌کند.

حجت الاسلام نصوری دولت سازی و ملت سازی را از برنامه‌های استکبار برشمرد و بیان داشت: همچنین نخبه سازی برای ایجاد التهاب و فرهنگ سازی از دیگر برنامه‌ها است تا فرهنگ انتظار را با شاخصه‌های توحید محوری و عالم محوری به فرهنگ ابتذال، خداگریزی، شریعت گریزی و عالم گریزی تبدیل کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مذهب و فرقه سازی از دیگر نقشه‌های استکبار است، خاطرنشان کرد: از هفته وحدت به عنوان نماد و سنبل نگاه نکنیم باید در عمل این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها