خطیب موقت جمعه کرمان:

اعتراضات و انتقادات همیشه هست، اما اعتراض با اغتشاشات نباید همراه شود

حجت‌الاسلام «عرب‌پور» گفت: چرا برخی آزادی را بابرهنگی مقایسه می‌کنند کسی که خودش را برهنه می‌کند دنبال آزادی نیست این افراد نیت‌های ننگ دیگری دارند.
کد خبر: ۵۴۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 07October 2022

اعتراضات و انتقادات همیشه هست، اما اعتراض با اغتشاشات فرق می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،  حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی عرب پور» خطیب موقت جمعه کرمان با تبریک آغاز امامت امام زمان هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی و فراجا اظهار داشت: از فرماندهی انتظامی استان و تمام کارکنان پلیس تشکر می‌کنیم دو، سه دفعه ای است که کشور به وسیله دشمنان این مرزو بوم دچار یکسری از تنش‌های جزئ بوده است که باید برخی از نکات و انتظارات مطرح شود تا ماشاهد اینگونه حرکت‌ها به لحاظ آسیب زدن به اموال مردم و گرفتن وقت نیرو‌ها نباشیم.

حجت الاسلام عرب‌پور افزود: دشمن درصد است که زهر خودش را بریزد، اما آگاهی در برخی از موارد می‌تواند جلو این فتنه را بگیرد رهبرمعظم انقلاب تحلیل بسیار جامعی داشتند در خصوص این صحنه‌ها نکته اول طراحی این نقشه‌ها توسط دشمنان است و درراس آن استکبار جهانی سردمداران آمریکا است آن‌ها طراحی می‌کنند با عوامل داخلی نقشه‌های خود را اجرایی می‌کنندبه فرموده قران دشمنان با اسلام دشمن هستند پول خود را خرج می‌کنندتا ضربه بزنند.

خطیب موقت جمعه کرمان افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای را فعال و در فضای مجازی هجمه راه افتاد ، این افراد سلطنت طلب‌ها و منافقین هستند که فقط قصد براندازی این نظام را دارند، گروه‌های دیگر تجزیه طلب‌ها در شرق و غرب کشور هستند و صحنه گردانند و تعدادی از فرقه‌های دیگر هستند که به این‌ها کمک می‌کنند و حساب این افراد با مسئولان امنیتی کشور است و قوه قضاییه باید با این افراد برخورد کند.

وی تصریح کرد: اما تعدادی دیگر جوانان‌های در سن پایین هستند که اطلاعات دقیقی از نظام و انقلاب ندارند و فقط در لشکر آدم‌های دیگر هستند بهانه برای اغتشاش زیاد بوده است از جمله مرگ دختر جوان که علت آن هنوز دردست بررسی است و تاوقتی چیزی روشن نشده، نباید موضع گرفت حمله به ارزش‌های اسلام قران حجاب و حمله به نیرو‌های انتظامی برنامه‌های دشمن است که می‌خواهد اغتشاشات را ادامه دهند.

حجت الاسلام عرب‌پور افزود: اعتراضات و انتقادات همیشه هست، اما اعتراض با اغتشاشات فرق می‌کند در اعتراضات تفنگ در دست کسی نیست، ولی در زاهدان ببینید به بهانه اعتراض با سلاح سرد و گرم چندین نفر ازدست رفتند که همگی طرح و نقشه‌های دشمن بود که قطعا با مجازات دستگاه قضایی رو به رو می شوند.

وی گفت: چرا این افراد آزادی را بابرهنگی مقایسه می‌کنند کسی که خودش را برهنه می‌کند دنبال آزادی نیست این افراد نیت‌های ننگ دیگری دارند و مردم آگاه با حمایت از ارزش‌ها بااین افراد همراه نشدند.

امام جمعه کرمان از سخت کوشی نیرو‌های امینی و به خصوص نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: جوانان ما فطرت پاکی دارند و دشمن به این افراد دروغ گفته و اهمیت جهاد تببین ضروری است زیرا فضای مجازی افسار گسیخته مزاحم زندگی مردم است.

وی از نمایندگان و مسئولان خواست تدابیر لازم در کنار خوبی‌های فضای مجازی در خصوص آسیب‌ها فضای مجازی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها