جانشین فرمانده فراجا در جمع وابستگان نظامی:

اعتراض در ایران آزاد است/ اکثر کسانی که در اغتشاشات به خیابان‌ها آمدند تماشاگر بودند

سردار رضایی با بیان اینکه جمعیتی که به خیابان‌ها می‌آیند اکثراً تماشاگر و تعداد کمی مزدور و تروریست هستند، گفت: اعتراض در ایران آزاد است، اما برخی از افراد هستند که می‌خواهند از اعتراض سوءاستفاده کنند، اعتراض حق مردم است، اما زمانی که به شورش تبدیل می‌شود آن زمان می‌شود خط قرمز پلیس.
کد خبر: ۵۴۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 10October 2022

اعتراض در ایران آزاد است/ اکثر کسانی که در اغتشاشات به خیایان‌ها آمدند تماشاگر بودندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران با اشاره به اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنند که پایه آن اسلام و سکاندار این نظام، ولی فقیه است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران سه قوه دارد. ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی وظایف مشخص اما با هم، پیوستگی دارند و در راستای آرامش جامعه و امنیت داخلی هماهنگ هستند.

سردار رضایی گفت: تنها کشوری که در آن هم مأموریت پلیسی و هم مأموریت مرزبانی را یک واحد انجام می‌دهد جمهوری اسلامی است و به همین دلیل به مجموعه انتظامی فقط پلیس گفته نمی‌شود.

جانشین فرمانده فراجا تصریح کرد: یکی از سازمان‌هایی که بالاترین رتبه در نظرسنجی را از سوی مردم دارد، انتظامی است؛ انتظامی کل کشور محبوب‌ترین سازمان از نظر مردم است.

وی بیان کرد: مرزبانان در بخشی از عملکرد خود به مقابله با تروریست‌ها می‌پردازند و در این راه شهدای زیادی را هم تقدیم کرده‌اند.

اعتراض بدون اغتشاش در ایران آزاد است

این مقام مسئول ادامه داد: اعتراض در ایران آزاد است، اما برخی از افراد هستند که می‌خواهند از اعتراض سوءاستفاده کنند، اعتراض حق مردم است، اما زمانی که به شورش تبدیل می‌شود آن زمان می‌شود خط قرمز پلیس؛ جمعیتی که به خیابان‌ها می‌آیند اکثراً تماشاگر و تعداد کمی مزدور و تروریست هستند.

سردار رضایی گفت: برخی از کشور‌ها تحت تأثیر آمریکا و صهیونیسم غاصب قرار می‌گیرند و می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود، اما رسانه‌های بیگانه وارونه اخبار را منتقل می‌کنند، چرا زمانی که پلیس آمریکا زانوی خود را بر گلوی افراد بی گناه می‌گذارد و آن‌ها را خفه می‌کند حرفی از حقوق بشر نمی‌زنند.

وی افزود: اگر پلیس ایران می‌خواست در تجمعات صرفاً نظامی عمل کند جور دیگری رفتار می‌کرد، اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است، اما برخی از افراد از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند و هنجار‌های جامعه را برهم می‌زنند.

جانشین فرمانده فراجا گفت: زمانی که مردم ایران در روز رحلت پیامبر اعظم (ص) به میدان آمدند، پیام آن‌ها درود بر پلیس بود؛ شعار مردم ایران این است نه حرف‌هایی که یک عده مزدور و تروریست می‌زنند.

سردار رضایی ابراز داشت: حاکمیت و حکومت ایران مردمی است و ایران یک کشور خشک نظامی نیست، اما جهان استکبار این را وارونه جلوه می‌دهد.

جانشین فرمانده فراجا گفت: ایران هیچ محدودیتی برای تعامل با کشور‌ها ندارد البته با برخی از کشور‌های استکباری و یا رژیم صهیونیسمی اسرائیل حرفی ندارد؛ لذا ما به عنوان پلیس آمادگی انتقال تجارب را داریم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها