رئیس بسیج اتاق اصناف:

بسیج محور خدمتگزاری به مردم است

«حسن‌پور» گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با مردم بوده است و لذا هر کجا باشد محور است و خدمت‌گذاری می‌کند.
کد خبر: ۵۵۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 12October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز با حضور در اتاق اصناف خراسان رضوی در جمع فعالان بخش خصوصی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: به توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است و باید به مردم کمک کند، برای تحقق این امر مهم پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در این یک سال سایر دفاتر برای پیگیری اهداف سازمان بسیج اصناف فعال شده‌اند اگر چه بسیاری از مشکلات موجود در حوزه مأموریتی به دلیلی قوانین و مقرراتی است که در جا‌های دیگر اعمال می‌شود.

وی افزود: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با مردم بوده است و لذا هر کجا باشد محور است و خدمت‌گذاری می‌کند.

حسن‌پور تصریح کرد: بازار در فعالیت‌های اقتصادی پشت نظام مقدس اسلامی است و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نشان دادند در همه شرایط حاکم از کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: وضعیت آب در برخی از شهر‌ها نامناسب است، لذا کارگروه تخصصی آب در بسیج اصناف تشکیل شده که از همه مجموعه‌ها دعوت می‌کنیم تا در کنار یکدیگر این موضوع را حل کنیم در بحث ریزگردها نیز پیشنهاد‌هایی ارائه شده است.

حسن پور عنوان کرد: بسته‌ دائمی احکام در زمینه اقتصادی به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد، البته بسیج با حمایت اتاق اصناف باید بسته حمایتی احکام را تنظیم و تقدیم کند، چراکه در احکام اقتصادی مجلس اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید از این طریق انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها