جهاد اسلامی: انتفاضه کرانه باختری باید در همه مناطق گسترش یابد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه ادامه تروریسم صهیونیستی تأثیری بر پایداری ملت فلسطین ندارد، بر ضرورت ادامه انتفاضه کرانه باختری در همه مناطق فلسطین تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 10November 2022

جهاد اسلامی: انتفاضه کرانه باختری باید در همه مناطق گسترش یابدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت «رافت علی عبدالله» جوان ۲۹ ساله فلسطینی در غرب جنین را تسلیت گفته و اظهار داشت: جنایت اشغالگران در هدف قرار دادن مردم بی‌گناه فلسطین، ادامه سیاست اشغالگری-تروریستی صهیونیست‌هاست که در همه جای سرزمین ما گسترش یافته است.

در این بیانیه آمده است، ادامه تروریسم صهیونیستی علیه مردم ما تاثیری بر پایداری آن‌ها در سرزمین خودشان و نیز آمادگی این مردم برای ایثار و فداکاری نخواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، ما خواستار ادامه انتفاضه کرانه باختری در همه مناطق برای مقابله با جنایات مستمر اشغالگران هستیم.

وزارت بهداشت فلسطین عصر دیروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «رافت علی عبدالله عیسه» جوان ۲۹ ساله فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غرب جنین واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

سه‌شنبه شب هم در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» واقع در نابلس، یک فلسطینی به نام «مهدی حشاش» به شهادت رسید.

شرایط این روز‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم‌اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها